/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Forsikring i udlandet
Fra : maldi
Vist : 614 gange
30 point
Dato : 27-12-02 23:16

Jeg bor og studerer i London. Jeg er folkeregistret som bosiddende i England, saa derfor er jeg ikke daekket af det gule sygesikringsbevis. Jeg er for oejeblikket i gang med at lede efter en forsikring der daekker det samme som det danske sygesikringsbevis og som derudover inkluderer ansvarsforsikring.

Kan nogle hjaelpe mig med dette? Jeg har specielt haft svaert ved at finde ansvarsforsikring i de udenlandske forsikringsselskaber. Jeg kan kun finde livsforsikringer og skade forsikringer der daekker skade paa mig selv.

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 30 point
Dato : 28-12-02 09:40

Tag kontakt til det danske konsulat og lad dem enten rådgive dig eller give dig kontakt til en associeret interessegruppe.
Mvh Old Wiking

Kommentar
Fra : Nilskh

Dato : 23-06-03 15:07

www.europæiske.dk - de kan helt sikkert hjælpe....

Godkendelse af svar
Fra : maldi

Dato : 29-07-06 17:21

Tak for svaret oldwiking.