/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
motionsstier med lys
Fra : chalina
Vist : 828 gange
60 point
Dato : 11-09-06 22:52

Er der nogle herinde der give et bud på hvor man gå ture på motionsruter med belysning - i Storkøbenhavns området.

Ruten må gerne være omkring 8-9 km.

Dette spørgsmål er stillet med henblik den kommende efterår/vintersæson.

Med venlig hilsen

Chalina

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 12-09-06 06:45

du kan tage søerne i københavns centrum det er nok det nærmeste du kan komme med lys på ellers må du tale med en fodboldklub så kan du løbe rundt om banen mens de træner, for der er da lys på
nsl

Accepteret svar
Fra : genius

Modtaget 60 point
Dato : 12-09-06 20:16

Der er også en oplyst rute i fælledparken. Ved indgangen på blegdamsvej hænger der en oversigt over den. Desværre er den ikke så frygtelig lang. 2,2 km tror jeg. Men hvis du kombinerer det med en tur rundt om søerne, som jo ligger lige ved siden af, så kan du komme op på 8-9 km....go løbe-sæson

Godkendelse af svar
Fra : chalina

Dato : 13-09-06 12:19

Tak for svaret genius. - det var dejligt ja det kan bruges - det er nok også den eneste løsning her i Storkøbenhavn

Chalina