/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
outlook expres - opsætning
Fra : chokoladegrisen
Vist : 3432 gange
100 point
Dato : 11-09-06 21:53

Der er opstået en ukendt fejl. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '421 Cannot connect to SMTP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:25), connect error 10060', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 421, Fejlnummer: 0x800CCC67

Har ikke ret meget forstand på det her, men ovennævnte besked kommer når jeg forsøger at sende en mail - vil sætte pris på en vejledning hvor det er "skåret ud i pap" hvilke indstillinger det er jeg skal ændre.

tusind tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 22:09

Den sidste der havde fejlen var pga. at ip-adressen var spærret af udbyder......

http://www.kandu.dk/Spg60477.aspx

Måske er dit problem det samme

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-09-06 22:09

hvem er din udbyder

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-09-06 22:12

Er du lige kommet på nettet.
Kan du i øvrigt komme på internettet?

Kommentar
Fra : chokoladegrisen

Dato : 11-09-06 22:37

tja.. måske jeg har TDC som udbyder, men min forbindelse er pt. hvilende p.g.a. flytning og jeg har så opsat pc-en hos familie, som har cybercity ??

Kommentar
Fra : chokoladegrisen

Dato : 11-09-06 22:38

Kan godt komme på internettet

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-09-06 22:38

Du kan ikke regne med at du kan flytte din PC til en anden adresse. Ring til TDC og meddel dem at din PC er ankommet. De skal kende dit MAC nummer

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-09-06 22:42

Mærkeligt at du kan komme på nettet.

Prøv om du kan komme på TDCs hjemmeside for at se din post direkte dér - altså udenom Outlook express

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-06 22:44

Under alle omstændigheder skal din SMTP ændres til cybercitys - så det kan du da prøve først

http://wwi.dk/site/461.htm

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-09-06 22:44

For pokker: Hvis din forbindelse er hvilende har de måske også midlertidigt lukket din e-mail postkasse???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-06 02:58

Du kan ikke bruge TDC mail i Outlook Express (mener jeg at vide) når du bruger Cybercity som udbyder, men du kan prøve at hente og køre Netsupport: http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=72048 programmet retter eventuelle fejl i din Outlook Express, hvis du stadig ikke kan, har du mulighed for at oprette dig som bruger på: http//:mail.tdconline.dk og læse/skrive dine mails der

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-06 03:00

Skrive fejl der skulle have stået: http://mail.tdconline.dk

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 12-09-06 08:36

Måske skal du prøve at køre WinSockFix
Du kan hente den her:
http://www.softpedia.com/get/Tweak/Network-Tweak/WinSockFix.shtml

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 09:46

Ret kontoopsætningen i dit mailprogram fra smtp.mail.dk til smtp cybercity.dk......

Så er den sikkert i orden igen.

Godkendelse af svar
Fra : chokoladegrisen

Dato : 20-11-06 20:10

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : plac3b0

Dato : 22-05-07 15:08

Din ipadresse er blevet listet i RBL eller DSBL som spammailer.
du skal gå ind på myip.dk og gemme din ip, derefter går du ind på DSBL.org og taster ip'en ind i is my ip listed og derefter ansøger om at få den frigjort.
En anden og hurtigere løsning er at slukke dit modem i 5-6 kvarter for at rydde ip cachen, der så automatisk efter opstart går ind og anmoder om at forny ip indstillingerne for din forb