/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Timepris på murer
Fra : ekyt
Vist : 6188 gange
100 point
Dato : 04-09-06 22:06

Hej
Vi er ved at lave et prisoverslag på et større renovationsarbejde på vores hus og har lige én ubekendt - hvad koster en murer i timen incl. moms.
Tak for hjælpen.
ekyt

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 04-09-06 22:22

Det afhænger af hvor i landet du er !!!

Men mellem 350 og 450 i timen er meget normalt.

Til udregning af overslag, er det normalt at anvende faktor 2500,- pr. håndværker pr. dag !!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 04-09-06 22:23

Jeg har hørt rygter om Sorte murere til 400 kr/timen

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 04-09-06 22:33

Hej. Nu er der meget forskel på priserne hvor i landet man skal bruge en murer, her i sønderjylland er 350,00 + moms meget normalt.

Det ville da være bedre at få et tilbud på det ønskede arbejde.

MVH Kissan

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 05-09-06 05:45

sig lige til hvis du kan få en murer i det hele taget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-09-06 10:00

Svigersønnens mester tager 350,00 i timen, svigersønne kunne så ikke huske om det var med eller uden moms, det er i Nordsjælland

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 05-09-06 21:39

Hej

Morten tlf. 31156684 kan levere udenlansk murer til ca kr. 185,00 pr. time + moms

MVH Kissan

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 06-09-06 22:06

Se nu for fanden at komme igang, få en god murer så betyder en håndfuld 1000,- kroner sedler sku da ingen ting - ta hellere at fukuser på kvaliteten af det arbejde der skal udføres - det ender sku da med at der ikke er nogen der gider mure for dig.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 06-09-06 22:30

Det er meget vigtigt at planlægge sit byggeri, også økonomisk.

Jeg vil stadig anbefale at i får et tilbud, en fast pris, en timepris er ikke en garanti for hvormange timer arbejdet tager.

Prøv af få et tilbud fra Morten.

MVH Kissan

Kommentar
Fra : filipsos

Dato : 07-09-06 08:51

Hej

Jeg er en mindre murermester (udlært murer) med en udlært tømrersvend ansat. Timepris 375,- incl. moms. Har endnu lidt plads i kalenderen. Arbejder imellem: Ålborg-Randers-Års. Filip Harritz 98565650 - 26352960