/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Membran
Fra : Andenden2
Vist : 761 gange
100 point
Dato : 01-09-06 18:57

Hej jeg står og mangler en standard 2 bladet membran til Honda Camino, så hvis nogen skulle ligge inde med sådan en eller kende en der gør, eller ved hvor jeg kan få en, er i velkomne til at maile mig på aen97vob@billundskoler.dk eller ringe på 28766623.

PS. Jeg vil max gi 200, og vil eventuelt gerne bytte lige over med original 12mm karburator, med uplumberet studs.

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 03-09-06 09:55

Eller er der nogen der ved om man kan gå ned til en Honda forhandler, og bestille en hjem?