/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
bedste køb?
Fra : majbritt05
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 01-09-06 11:40

Hej

Hvilken printer vil være det bedste køb?

Jeg vil have en god all in one printer til billige penge. Har kig på disse modeller:

Dell All-In-One Printer 810 : http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/print_810?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

HP psc 1410 All-in-One :
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=148025

Hvilken mener I er den bedste af de to? Og kan de begge bruges med windows 98 ? (ja, jeg ved godt at det er et efterhånden oldgammel styresystem (eller hvad det nu hedder), men det er min PC desværre også )

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-09-06 11:45
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-09-06 11:46

Du skal have win98SE

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 01-09-06 11:56

Hey majbritt05

Man kan få en del billige printere, det er dog ikke printer prisen du skal se så meget på. Producenterne tjener deres penge på blækpatronerne. Så undersøg hvad de koster og hvor mange der er...;
Citat
Skal du udskrive meget i farver – og især fotografier – er det klogt at gå efter en printer med separate farvepatroner. Så slipper du for at kassere halvfyldte gule og blå blækkamre, når rød går kold. Udskriver du primært dokumenter, gør det ikke nær samme forskel.
http://www.pcworld.dk/art/7681?page=9

Citat
Udskrives mange dokumenter i sort/hvid, så køb en billig laserprinter i stedet. De fås helt ned til 1.000 kroner, og prisen per udskrift er gerne det halve eller det kvarte af blæk­udskrifter.
http://www.pcworld.dk/art/7681?page=9
Det handler om hvordan og hvad du skal bruge printeren til! Her er der en lille "guide" der kan vejlede dig, det er også den citaterne er fra; http://www.pcworld.dk/art/7681?page=1

Mvh. Dr.Disco

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-06 12:37

Den du selv har fundet på edbpriser, kan køre med Windows 98. se selv ved at klikke på det lille + ved flere specifikationer, jeg har HP printer og har altid været tilfreds, ved godt den er dyr i blæk

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 01-09-06 17:13

hej
du skriver en gl.pc har du win98 se. og usb port
hvis ikke skal du finde en printer med parllelport
hvilket nok er svært idag, du skal også huske drivere til win.98
men gå i en butik og spørg og sig hvad du har
hp1410 tror jeg ikke den kører kun usb
den har også meget lille sort patroner
en hvorfor ikke købe en rimilig printer først og så købe en scanner derefter
(undskyld giver ikke meget for de compi.printere mener det er
noget opreklameret pjat har ikke andet end døje ved min mor og moster)

mvh
ole