/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Forslag til top-banner
Fra : smokeman
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 31-08-06 16:43

Hejsa.

Jeg har haft mit site, www.dvdside.dk i ca. 2 mnd. nu.
Mit problem er, at jeg ikke helt er tilfreds med mit hjemmestrikkede banner :)

Håber du/I vil komme med nogle forslag, evt. bare med nogle "rå skitser" til et nyt banner. Farvevalget skulle gerne passe nogenlunde til resten af sitet. Det gør mit nuværende banner, da godt nok også. Men som nævnt, er jeg ikke helt tilfreds med det.

Mvh.
Smoke.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 31-08-06 17:03

Jeg er SLET ikke enig med dig. Din side virker rolig og med et nydeligt design OG topbanner

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-08-06 18:35

Kan du bruge et i flash,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-06 20:40

Tjaeh... alle CMS systemer ligner hinanden,

..så det er næppe underligt at bannerne også gør det !

Hvilket CMS bruger du? http://phpfusion.dk/ ????????????????????????????????????????????????

..så er det heller ikke så sært du efterlyser et 'originalt' banner ( DOVENLARS )

Laver man hjemmesider uden at kunne sit 'håndværk'?

..og så kan man lige så godt prøve lykken her:

http://www.coder.com/creations/banner/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-06 20:48

..og så er det klart nemmere at man spørger her på kandu.dk gratis, end at få en prof. grafiker til at lave 'noget' for nogle få tusinde kroner. Og nemmere end det er at få det lavet med 'sponsorstøtte' fra:

http://www.medieshoppen.dk/ ..og få så DEM til at spytte i kassen

...men så 'ryger' fidusen måske?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smokeman

Dato : 01-09-06 12:54

molekyle> *LOL* du er da sjov at høre på!

Hvad er der galt med at have et CMC-system som site ?
Jo, jeg bruger PHP Fusion.

Tror ik du ved hvad du taler om, da mit banner IKKE er et originalt banner, men som nævnt tidligere: "Mit hjemmestrikkede banner"

Tror du selv, at et banner, ville komme til at koste flere tusinde kroner !!??? - Så ved du ABSOLUT ikke hvad du taler om!!

Og denne her: "..så er det heller ikke så sært du efterlyser et 'originalt' banner" - NEJ jeg efterlyser ikke et orig. banner. Dem er der jo masser af i PHP Fusion-sites.

Alt i alt, kunne jeg godt undvære dit/dine svar, da jeg jo går ud fra, at man kan få noget hjælp herfra kandu.dk - men det mener du vist, at man ikke kan få ?? - eller ?

Ingen ko på isen herfra, men kunne bare ikke lade være, med et så flabet svar fra dig>molekyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-06 15:01

Næeh... men når man indirekte lægger reklame ud i offentligt forum?

...og 'tigger' om hjælp?

Så skulle man måske liiiige læse på 'lektien' først

http://usenet.dk/netikette/

...eller lade være med at bede om hjælp til projekter man tjener penge på

...om så det 'kun' er 5 øre !!!

..og jeg prøvede da at hjælpe dig med mit link, så hvorfor de sure opstød?

Vi har åbenbart forskellige opfattelser af ordet : Originalt

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smokeman

Dato : 01-09-06 16:11

"Næeh... men når man indirekte lægger reklame ud i offentligt forum?
...og 'tigger' om hjælp?"

- Hvad mener du med "inddirekte reklame" ja undskyld, men jeg mener nu, at hvis du/I ikke kan se min side, så er det jo svært at spørge om: "Forslag til top-banner" Jeg vil gerne, hvis du liiige ville lægge mærke til, at alt jeg beder om, er et forslag/en skitse af et banner, og mener hermed ikke at jeg "tigger" om et banner Desuden er det jo svært, at komme med forslag til sådant, hvis man ikke kan se, hvad man evt. skulle komme med forslag til. (tænker på farver, størrelse osv.)

"...eller lade være med at bede om hjælp til projekter man tjener penge på "

- det vidste jeg nu ikke. Men vil da "lære/læse" lidt på "lektien" så.
Næsten alle foraer/forums, jeg har færdes på, vil der altid forekomme links, til sider(hp's) - men ok, er jeg forkert på den, er det SLET ikke meningen, at ville bryde kandu.dk's regler

I øvrigt har jeg nu også taget dit råd/link til mig. Har skrevet en mail til dem :)

Men uanset hvad, så er der ingen ko på isen herfra.. Jeg kunne bare ikke lade være, da du nævner at jeg, imellem linerne, "bare kunne købe et banner til et par tusinde.." Hehe vi begge ved jo godt, at et banner ikke koster så meget. Mange, der ikke er "autoriseret professionel" laver jo ligeså godt design-arb.

Hvis du er interesseret, i mit svar fra http://www.medieshoppen.dk/ (uups, det var da vist at reklamere for et site, var det ikke ?? ) hehe. Så skal jeg nok poste det her. Det er jo trods alt, dig der kom med et forslag jo.

Mvh.
Smoke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-06 10:59

Undskyld smokeman

Jeg havde haft et par umanerlig dårlige dage med for lidt søvn og det kom helt uforskyldt til at gå ud over dig. Dette beklager jeg dybt og vil gøre mig umage for det ikke gentager sig. Glem trygt mine mindre heldige bemærkninger og:

Modtag hermed min uforbeholdne undskyldning.

Jeg er ikke ligefrem nogen ørn til grafik selv, så personligt kan jeg nok ikkie hjælpe dig med dit banner.

Venligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smokeman

Dato : 02-09-06 23:24

Jamen din undskyldning er hermed godtaget > molokyle

Det er bare i orden. Kender selv godt "de dage", hvor alt ikke lige går så glat :) Men tænk ikke på det. Det er ok.

Mht. evt. forslag til mit banner, står tråden her stadig åben for forslag.

Mvh.
Smokeman.

Kommentar
Fra : smokeman

Dato : 02-09-06 23:27

Upss, overså da helt dit forslag> sofus.dk

Mange tak for forslaget, men vil helst ikke køre med flash på siden. Har nu haft det til overvejelse i et stykke tid, men er kommet frem til, at det nu ikke er det jeg vil have.