/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvilken billig printer?
Fra : Birgitte32
Vist : 5372 gange
100 point
Dato : 30-08-06 21:24

Min printer har begået selvmord, så jeg er nødt til at skulle have en anden. Jeg har brug for en maskine med print, kopi og scan i. Har hørt, at Canon skulle være både billig - og patronerne skulle også være billige. Da jeg er studerende, og vi printer RIGITG meget undervisningsmateriale ud, har jeg brug for en printer, hvor jeg selv kan fylde patronerne.
Er der nogen, der har nogle gode ideer? Synes det er lidt svært at sidde på nettet og kigge, da jeg ikke kan se, hvilke printere har mulighed for at man selv kan genfylde patronerne.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 110 point
Dato : 30-08-06 21:32

denne er ret god , og så kan du finde uoriginale blækpatroner til en pris så det ikke kan betale sig selv at fylde
og så køre den med 4 seperate patroner , så du kan udnytte dem helt

http://www.s-it.dk/shop/product_info.php?cPath=309_311&products_id=430&osCsid=26e4f3f13c21a804482d1301a690148d

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-06 22:36
Kommentar
Fra : gulvang

Dato : 31-08-06 03:16

Jeg har købt en Canon PIXMA110 til 499 kr.hos el. giganten den kan kopiere scanne og printe billig blæk fås hos ink club jeg er godt tilfreds og den er enkel at betjene du ønskes held med dit indkøb uanset hvad du køber

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 31-08-06 09:05

Hej.

Dette er en god printer og den er også billige.

http://www.computerstore.dk/shop/varekort.asp?vn=MULCA0021&kat=printer&subkat=printer6&nav1=Printer&nav2=printer6

Så kan du finde blæk på denne side.

http://www.printerrefill.dk/shop/default.asp

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 31-08-06 10:35

her er den perfekte maskine: http://www.tjdata.dk/default.asp?Pid=14180&shopukid=1456&shopkid=661&id=56&table=Kat og patronerne kan du købe for 35 kroner stykket

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 31-08-06 19:41

Jeg har lidt forelsket mig i den DCP 115c .. Så tak for det Og tak til altid hjælpsomme Nordsted Kendte faktisk ikke den side, men ville allerede ønske, at jeg havde kendt den, da jeg begyndte at læse igen for 2 år siden

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 31-08-06 19:53

jeg har fået et par af dem til nogle naboer , og de køre bare ( at den ene ikke kan finde ud af at tænde for strømmen hver anden dag er jo ikke printerens skyld )
ved at de er ret godt tilfreds med den model