/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
musik på nettede
Fra : Workme
Vist : 296 gange
50 point
Dato : 28-08-06 18:11

Syntes jeg kan huske en herinde har skrevet at når man høre noget musik på nette gemmer ens computer det i temp filer eller sådan noget.. NOgle der kan huske hvordan man finder de lyd filer du høre på nette..??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-06 18:33

Du kan se på dine temp filer, hvor du har været, men musikken kan kun høres, hvis du har downloadet musikken

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-06 19:10

det er delvis korrekt som nordsted1 skriver - meget af musikken lægger sig i browseren indtil vinduet lukkes - eller browseren forlades. Det er dog ikke alt du kan finde der - men alt du kan åbne med for eks wmp kan du uden videre hente - lovligt/ulovligt alt efter hvad der står på siden du besøger

her for eks behøver du ikke lede - men kan hente direkte (ret aktuelt)

http://www.cindylousworld.com/tributetojohnnycash.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-06 19:11

ps til ovenstående - læg mærke til at velkomsten automatisk lægger sig i din browser - kig i IE - indstillinger - vis filer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-06 19:12

nordsted1