/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Erfaring med denne udbyder?
Fra : klanger
Vist : 1537 gange
50 point
Dato : 28-08-06 16:35

Har for et stykke tid siden købt og betalt for et webhotel hos i123.dk

Kan ikke uploade til deres server.....med de koder jeg har modtaget den, 14. juli d.å. fra dem!!!

Prøver alt på deres support sider hvor de lover pr. automatik og sende dit og dat på mail...intet sker!!!!!

Jeg føler mig taget ved "næsen".

Er der andre der har samme dårlige erfaring med ovenstående "firma" ???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-08-06 17:40

ja det lyder ikke rart.
Fornemmer at du bruger FP, dette skal køre på en windows server,
og ikke på Linux/Unix server.
ellers er der vel almindelig fortrydelsret,
Jeg ville annuller og bruge http://web10.dk eller http://b-one.net
Hvis du har købt domæne hjælper de gerne med at få det flyttet !
Der er fordele/ulemper ved begge. alt efter hvad man vil bruge det til.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 28-08-06 17:49

Lidt svært når man HAR betalt...............

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 28-08-06 18:29

Tja det er jo nu ikke nemt, men der er vel også fortrydelsesret på webhoteller.
Domænet som du har købt. er dit. og det står dig frit at flytte det.

http://www.i123.dk/info.php

Citat
Internet 123 bestræber sig på at yde den bedst mulige telefon- og Emailsupport. Mailsupporten er gratis og som hovedregel besvares supportmails fra dag til dag.

Dette er jo et løfte der åbenbart ikke er overholdt.

http://www.i123.dk/betingelser.php

Citat
Opsigelse

Kunden kan indenfor de første 14 dage opsige sit abonnement og skal derved kun betale for 14 dages leje, oprettelse samt domænet. Domæneregistreringen vil blive faktureret med samme pris som årsafgiften, dog ikke mindre end kr. 99,- excl. moms.

Såvel kunden som Internet 123 er berettiget til med 60 dages skriftligt varsel inden udløb af abonnement at opsige aftalen. Sker dette ikke, gælder aftalen for endnu en periode. Hvis kunden ikke overholder Internet 123 handelsbetingelser, kan Internet 123 dog opsige abonnementet med øjeblikkeligt varsel uden tilbagebetaling af evt. resterende abonnement.

En flytning af et domæne væk fra Internet 123's webhotel, således at der ikke er noget domæne som peger på webhotellet, vil af Internet 123 blive betragtet som en opsigelse. Opsigelse skal iøvrigt ske via kundens account login side.

Har du prøvet deres .
Support Telefon: (+45) 60 810 123
Mellem: Kl. 09.00 - Kl. 16.00

Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 12-09-06 19:15

Tak for svaret natmaden.

Jeg kom dog desværre ikke længere, endnu.....

Havde skriftlig kontakt med dem igennem et (syntes jeg) sindrigt system...

i123 supporteren blev dog ved, at fastholde han nemt kunne uploade til serveren, og åbenbart med mine koder...!!!!

Men....ja jeg må jo nok se godt 600 kr. lige ud af vinduet......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 18-09-06 16:01

Hej!

Jeg vil i forlængelse af det tidligere høre om der er andre der har dårlig erfaringer med

www.i123.dk

Jeg er desværre ikke kommet meget længere med dem...!!!!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-09-06 18:33

Hej klanger
Der er da noget værre noget.!
Desværre kommer du nok ikke i kontakt med andre end mig i denne tråd.
jeg tog en søgning på google
http://www.google.dk/search?q=www.i123.dk&hl=da&lr=&start=20&sa=N
og
http://www.google.dk/search?hl=da&q=i123.dk&btnG=S%C3%B8g&meta=
Men fandt ikke rigtig noget, men måske du slev vil kikke.

Jeg fandt dog en 'nyhedsgruppe' (debatog hjælp)
news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel
for at komme ind på den skal du kopiere linien herover, og indsætte den i din browser.
nyhedsgrupper fungere i ens postprogram.

lige lidt opdatering , b-one har skiftet navn til https://www.one.com/ jeg vil syntes at det er der du ville få mest for pengene, prøv at henvende dig til dem, og fortæl dem om din situation,
de har en knap der hedde 'live hjælp' på deres forside. Jeg har ikke selv prøvet deres livehjælp.
På den anden side er det jo i sig selv posektivt,
da jeg ikke har haft behovet i de 3-4 år jeg har brugt dem.

ang. i123 hvilke programmer bruger du til ftp.
Jeg ville meget gerne, hvis du vil prøve med filezilla ftp,
dette kan du gratis hente her.
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=21558
Da jeg formoder at du bruger windows er det filen FileZilla_2_2_27_setup.exe
som du skal bruge.(ca midt på siden)

tanken er at jeg måske med filezilla kan guide dig gennem til din side på i123.
programmet kan selfølgelig også bruges andre steder end lige til i123,
så det er ikke spild at hente det.

Hvis du aligevel ikke trænger i gennem hos i123 og ser dine penge tabt,
ja så foreslår jeg dig,
flyt dit domæne til https://www.one.com/ det er ikke svært,
da one.com ordner det praktiske for dig.

Håber at det hjælper lidt.
Mvh. Jørgen