/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Addikiton
Fra : marakala
Vist : 779 gange
20 point
Dato : 28-08-06 13:46

Er der nogle der har nyttige meninger om sex addiktion og eller links til nogen der har ?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-08-06 14:08

Nu ved jeg ikke præcist hvor du vil hen med dit spørgsmål..men der er hjælp at hente her måske?

http://www.christs-anonymous.dk/dansk/htm/active-addictions-anonymous.htm#HVEM%20ER%20EN%20ADDICT?

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 20 point
Dato : 28-08-06 14:10

sex addiktion???

hmmm.

Min kæreste synes nogen gange jeg lider af sexaddiktion, men jeg har det da fint med det. Men kan da godt se problemet, for som han siger, får han det dårligt engang imellem, over at han ikke føler sig "mandig" nok, fordi mændr ofte har mere lyst end kvinder.

Ved ikke om der findes noget, der hedder sexaddiktion, ellerdet bare er on moderne idé, Alt sexuelt skal efterhånden snart analyseres og kaldes et eller andet.
Lad os dog dyrke sex som det, det egentlig er. En af erdens bedste måder at fordrive tiden på

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 28-08-06 14:16
Godkendelse af svar
Fra : marakala

Dato : 29-08-06 12:30

Tak for svaret jeb3. sorry men tak mit problem er ved at blive tvangsmæssigt for mig oplevelsen af at en er rigtigt dejligt men mon så ikke at oplevelsen af to mindst er dobbelt så godt ????

Kommentar
Fra : marakala

Dato : 29-08-06 12:48

mange tak for de gode og brugbare links som jeg har modtaget