/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Diagam Velleman K2634
Fra : LLM
Vist : 436 gange
160 point
Dato : 26-12-02 00:10

Mon der er nogen der kan hjælpe mig med diagram og komponent liste på Velleman Triac switch card K2634? evt. 2633

(Jeg har ikke lige brug for alle byggesættets 4 kanler, da det skal integreres på et andet print og ønsker derfor ikke at købe det).
Mail til: l_m@e-box.dk

Mvh. LLM

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 26-12-02 03:25

Du kunne jo købe det og studere det for så at returnere det til foretningen med undskyldningen "at det ikke lige var det du skulle bruge" og få penge retur.
Husk at aftale i forretningen ved købet, at du vil have mulighed for at returnere det.

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 26-12-02 19:29

Til Master_of_KeFir du er lige lovlig kreativ. Det vil jeg ikke være bekendt at byde min gode elektronikleverandør.

Til viskinge tak for aleternativ svar og tilsendt diagram skitse. Kan måske bruges. (Det var pænt af dig).

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 26-12-02 19:31

Jeg er fortsat intereseret i om nogen kan hjælpe mig med kopi af diagram og komponent liste på Velleman Triac switch card K2634? Mail til: l_m@e-box.dk

Mvh LLM

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 26-12-02 23:42

Til zonker
Dårligt svar:
1) Man har ikke kunnet købe noget her i julehelligdagene. 2) Når man ikke lige kan smutte ned, men det skal foregå med snail-mail forudindbetalinger el. efterkrav osv, så skriver vi uge 1 eller uge 2 2003, så går det op i ventetid og omkostninger. 3) Måske kan byggesættets konfiguration slet ikke bruges. Det er jo det jeg vil finde ud af. Ellers har du ret 165,- kr. er ikke meget isoleret set, især hvis man eller svømmer i penge. Men jeg kan godt finde ud at bruge dem til andet end at fylde skufferne med noget ubrugeligt.
Mvh LLM

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 160 point
Dato : 29-12-02 14:09

Hej LLM,

øh... er det noget a la det her du tænker på... "Velleman K2634 Quad TRIAC Switch Card"... -->
http://home.tiscali.be/tim.vloeberghs/electronics/velleman/k2634.html
der er et diagram, men jeg ved ikke om det er noget i den stil du ønsker...

der sku' også være en liste over delene her nede under "Parts list"... "K2634 QUAD TRIAC SWITCH CARD"... -->
http://www.velleman.be/kits/k2634.htm

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : LLM

Dato : 29-12-02 17:50

Tak for svaret strarup. Det lige præsis det jeg manglede. Tusind tak, det var dejligt.
Rigtigt godt nytår.

Mvh LLM