/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hjælp til tilpasning
Fra : Firstbase
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 25-12-02 23:01

Hej

Jeg har et problem med at få min HP til at fylde hele vinduet ud der forbliver en kant rundtom som jeg kun kan fjerne ved at lave en baggrundsfarve men eftersom det er et billede der ligger som baggrund kan jeg ikke gøre det på den måde er der nogen der kan svare mig på hvordan jeg får billedet til at fylde ud??

PS. jeg bruger flash MX

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 26-12-02 03:19

HP laptop PC eller Fladskærm ?

prøv at bruge standard skærm opløsning på 1024x768
Control panel -> Display -> Settings

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 26-12-02 03:21

Og mht. Billedet skal du sætte wallpaper til streched

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Firstbase

Dato : 26-12-02 13:45

Jeg tror jeg er blevet misforstået....

Jeg er ved at lave en homepage (HP) i Flash MX og når jeg ser den i min browser explore ser jeg en kant rundt om selve billedet. er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved dette??

Prøvede at opdatere min browser men det virkede ikke

Firstbase

Accepteret svar
Fra : _michael_

Modtaget 200 point
Dato : 27-12-02 14:36

Det er nemt.

I dit html-dokument, hvor du har din flash-film, skal du skrive følgende i <body>:

<body marginheight="0" marginwidth="0" topmargin="0" leftmargin="0">

Det, koderne gør, er at fjerne alt luft i html-dokumentet - for både explorer og netscape har som standard lidt luft til kanten. Men disse koder fjerner du det.

Michael

Godkendelse af svar
Fra : Firstbase

Dato : 27-12-02 15:50

Tak for svaret _michael_.

Tak måske nemt for dig men jeg er ny med alt det her Så MANGE TAK

Kommentar
Fra : _michael_

Dato : 27-12-02 16:43

You're welcome...