/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gødning af chiliplante...
Fra : rwo
Vist : 1176 gange
50 point
Dato : 24-08-06 21:45

Må jeg give min chiliplante gødning (Substral), hvis jeg har tænkt mig at spise chilierne?

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 24-08-06 22:21

Selvfølgelig må du gøde din chiliplante, det skal du faktisk for at få noget ud af den.
http://www.miljokemi.dk/chili/images/banner1.png

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-06 22:43

JA. Den gødning du giver planten bliver ikke lavet om til noget SHIT som du ikke kan spise.

Kommentar
Fra : ispinden

Dato : 27-08-06 12:21

Ja det er næsten en forudsætning for at få nogle frugter. Brug evt. en "allround" drivhusgødning. Jeg har i denne sæcon haft 3 forskellige chilliplanter i drivhuset, og de har givet fantastisk. I år har jeg brugt en gødning der hedder blåkorn.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-06 06:04

Kære frøken rwo. Luk nu det spørgsmål. Du har jo fået dit svar. At du også har 19 andre spørgsmål der ER besvaret, skal jeg da lade være ufortalt.

DET ER HERMED IKKE FORTALT AT RWO IKKE GIDER AT LUKKE SINE SPØRGSMÅL.

At rwo længe har syntes at jeg er en stor idiot, bør heller ikke være nogen hemmelighed.

Hvor svært kan det være at spille HELLIG (og hade AJ) og så selv opføre sig snot-forkert???