/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløs com?????
Fra : return
Vist : 529 gange
500 point
Dato : 24-08-06 17:38

hej vil da lige høre om det er muligt at installere trådløst på sin com så man kan få kontakt til sin mobil som er trådløs

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-06 18:20

Hvis begge dele har bluetooth (det skal være i pc fra start af, jeg tror ikke det kan købes seperat?)kan det godt lade sig gøre

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-08-06 18:48

En bluetooth dongle kan fås i USB udgave og kan snakke med det meste bluetooth udstyr.
Jeg har ingen mobil, så jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.................men tror det.

Kommentar
Fra : Prise

Dato : 24-08-06 19:27

Forudsat du har en mobiltelefon med Bluetooth, kan du som e.c skriver købe en lille USB dimmer der gør det muligt at oprette forbindelse til din mobiltelefon uden ledninger. Jeg har det til at fungere med en Sony Ericsson K750i, og en bluetooth dongle fra Belkin (http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177058).

Hvis du har en Sony Ericsson telefon, findes der derudover et lille program der hedder "My Phone Explorer" som bl.a. gør at du kan skrive SMS beskeder med dit computer tastatur, og få dem sendt fra din telefon. Meget praktisk hvis man har gratis SMS :)

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-08-06 06:53

hvis man nu er i byen og bruger en anden com der er trådløs og bruger den til at åbne ens mobil så man kan se pic toner kontakter kan man på nogen måder så se om personen har overført noget af det fra ens mobil til han com ?????????????

der var installeret et eller andet nokia program så der kom en kasse frem på skærmen med en menu man kunne vælge fra mener vi gik ind i noget detr hed noget med fil deling

dert jeg prøver at spørge om er om man kan se når ens mapper fra mobil tlf kommer frem på pc skærmen vil man så kunne se hvis nogert bliver overført til hans pc for det kunne man når det var omvendt altså fra hans pc til min mobil der kom sådan en stiblede linie frem på skærmen mellen de to mapper der blev over ført i mellem

ha en god dag

håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-06 07:57

Du kan se det på samme måde, når det er omvendt

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 250 point
Dato : 25-08-06 08:06

Hvis du har fildeling åben uden password så kan en hver comp. hente.
Men du kan ikke umiddelbart se hvad der er hentet/kopieret.
Om der findes log-programmer som kan holde øje, ved jeg ikke - men der gør der sikkert.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-08-06 10:09

Tak for svaret e.c.