/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
efterårsferie
Fra : snusi
Vist : 1188 gange
100 point
Dato : 22-08-06 16:47

Min søn er lige begyndt på teknisk skole, vi kan ikke rigtig blive enige Får han efterårsferie der eller ikke?

snusi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-06 16:50

På "vores" tekniske skole har de efterårsferie og juleferie men ikke vinterferie

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-08-06 19:21

Spørg dog skolen, eller se på undervisningsplanen.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 22-08-06 19:24

Din søn må spørge på uddannelsesstedet.

Har han ikke fået udleveret en oversigt om "skolegangen"

Hvis han er i praktik, så er der jo ikke efterårsferie.

Han må tale med studievejlederen.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 22-08-06 19:27

ja jeg ved vi kan spørge på skolen, det var også bare lige et lille væddemål vi havde her i eftermiddag

snusi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-06 19:44

Hey, må jeg så lige høre, hvem vandt det væddemål??

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 22-08-06 20:11

Det kan vel først blive afgjort, når sønnen har spurgt på skolen

Men hvis han er i praktik, så er der ikke efterårsferie.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 22-08-06 20:40

Nåå ja

Men hvis han lige er startet på skolen, så er han næppe i praktik i uge 42?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-06 23:23

Med mindre han er i praktik på en skole LOOOOL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-06 22:59

Hvordan gik det med væddemålet??

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 24-08-06 20:28

Tak for svaret Nordsted1.

Ja det er lidt svært at finde ud af hvem der skulle have point, men nu får du dem.

De har efterårsferie i uge 42, øv øv jeg tabte men han er glad. Han både vandt væddemålet og har efterårsferie hvad han ikke selv havde regnet med

snusi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-08-06 07:29

Jeg tror skoleferier på tekniske skoler er ens over hele landet, men det ville være ærgeligt at sige
at han havde fri, hvis hans skole så lige var undtagelsen der bekræftede reglen.

Nyd efterårsferie knægt