/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Sletning af adresser
Fra : lokemis
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 22-08-06 13:05

Når man trykker på internet explorer ikonet, kommer de adresser (hjemmesider) man tirdligere har besøgt, frem.

Hvorledes fjerner man disse?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-06 13:14

Internetindstilliner, slet cookies og midlertidige internetfiler, husk at tryk ok

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-08-06 13:14

Du skal i explorer vælge Tools (engelsk version) og nederst vælge options. Her kan du så vælge af slette/clear history.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-06 13:22

Funktioner - Internet indstillinger, der klikker du på Ryd oversigten, du fjerner ikke adresserne ved kun at slette cookies og temp filer

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-08-06 13:44

Begynd at bruge brugerstyring og med password, så har du ikke problemet med at resten af familien kan se hvor du har været på nettet

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 22-08-06 14:42

Der findes et program der hedder "XP tools", hvor du udover at rydde oversigten, også kan beskytte forskellige programmer og mapper med passwords, Wipe spyware, shredde filer og meget andet. Det er et MUST for enhver XP bruger!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-06 15:19

gå op i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - fjern hak i webadresser. Derpå vil adresserne være væk når du lukket din browser ned.

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 22-08-06 23:56

Jeg er lidt paranoid så jeg bruger "IE Privacy keeper" et godt lille gratis program til at fjerne "elektroniske spor". Er det bare mandens fødselsgave eller et enkelt frækt link så brug OVNs teknik. Miritdks løsning fjerner dem permanent, hvilket jo kan være et problem hvis andre er vant til at bruge dem :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-06 09:13

stud-polit... ikke mere permanent end at man kan sætte hakket igen hvis man ønsker det

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 23-08-06 14:47

hehe det er selvfølgelig rigtigt - det jeg mente var at så gør den det fremover modsat den anden mulighed hvor det kun lige er de aktuelle adresser den sletter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-06 14:52

den gør det da kun fremover til man sætter hakket igen