/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
nyt medlem
Fra : aasenissum
Vist : 700 gange
200 point
Dato : 21-08-06 07:34

godavdoder grine-tine og velkommen i flokken af vidende og mindre vidende (os der stiller spørgsmålene)

hurrah

her får du lidt points at gøre godt med

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 21-08-06 09:02

Jamen eeeeerr det ikke skøøøøøøøøæøønt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-06 09:23

aasenissum

Hvad er det lige man kan bruge superpoint til at gøre godt med uanset om man er superbruger eller almindelig bruger

Hvis du ønsker at grine-trine skal have muligheden for at deltage i månedens ræs om at vinde en præmie, så må du overtale hende til at blive superbruger

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=253722

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-08-06 09:44

oops ja og æv, men den der hukommelse, den rækker altså ikke langt.
jeg ville såmænd bare være lidt venlig.
ræs og ræs, jeg har aldrig jagtet points, men af en eller anden grund, vandt jeg i marts måned en dims, som jeg endnu ikke har set skyggen af. har rykket kandu 3 gange....

tak for din oplysning, ans

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 21-08-06 14:45

Du kan da bare sende de point til mig - så sender jeg vaffeljernet videre,
hvis jeg vinder på de 200 point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-06 14:51

Hvis grine-trine kigger i denne tråd, så giv hende da de 200 point, det skal vel ikke komme an på om man er superbruger eller ej.

Hun bliver sikkert glad for at være budt velkommen og i hendes statistik vil det fremgå at hun har svaret på et spørgsmål

e.c

Du har ikke brug for de point

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 21-08-06 14:52

Tak for svaret e.c. frækhed belønnes af og til, se nu bare her

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-08-06 14:57

Tja - så må jeg håbe at jeg kan finde ud af hvor tine bor hvis jeg vinder og skal sende den videre.
Hilsen en der ikke kan lære at holde sin mund..............................
Eyvind.

Nå det er bare at gå til vaflerne......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-06 14:59

e.c

Du er snart værre end molo

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-08-06 15:01

jamen for hævlede da osse, jeg har jo IKKE fået det vaffeljern ....................!
så, hvor går jeg hen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-08-06 15:02

Ans - at være snart værre end Molo, betragter jeg som en absolut ærefuld anderkendelse.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-08-06 15:04

Tag ud på Bakken, og se på vaflerne..........hvis ikke de har lukket.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-06 16:13

Og her troede jeg, at jeg skulle finde ud af, hvem hende grine-tine var, som I åbenbart har prakket noget på ærmet , mens sad i Skagen og slikkede solskin, fisk og havluft i mig...

Moster