/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
KANVAS NET
Fra : tusneldada
Vist : 792 gange
100 point
Dato : 19-08-06 18:33

Nogen, der ved, hvor man kan købe/få solide kanvasnet?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-08-06 18:40

mange firmaer bruger dem som reklamer, jeg selv har fra bikuben, morsø bank, øehm.. og et par stykker mere.
hvad med genbrugsbutikker?

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 19-08-06 19:27

Jeg har købt et par stykker i Super Bedst. Og Kvickly har også haft dem , ved ikke om de har dem mere. Min datter har købt to der.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 19-08-06 19:35

Glemte lige at sige at du kan købe dem her:
http://www.overnite.dk/muleposer/kraftig_kanvas_pose.htm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 21:34

De kan også hjemmesyes - dem har jeg lavet mange af i mange forskellige farver.

Så har jeg malet evt. logo eller navn på i hånden med stoffarve.

Du kan få god og kraftig canvas i mange farver i bl.a. Stof 2000 og skumhuset. (Århus).

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-06 23:31

yes moster - og gamle canvas nederdele osv er perfekte til det - så får man den størrelse man har brug for

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 23:33

mirit - du skal vel ikke krænge din røv ned i muleposen?

Jeg tog en stor bærepose og klippede og syede efter den, satte lidt lommer på ind-og udvendigt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-06 23:35

jo da moster fræk - det kunne jo hænde nogen ville bære mig hjem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-06 00:06

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-06 00:08

gå så iseng moster glad

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-06 01:05

Hvof' det? Er jeg vrøvle?