/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Fjerne hår på brystet?
Fra : Ascom_6230
Vist : 986 gange
50 point
Dato : 17-08-06 20:52

Jeg har efterhånden brugt skraber og skum i et stykke tid. Men syntes efterhånden det går pænt stærkt før hårene vokser ud igen. Derudover kommer der også knopper hvis jeg ikke afspritter det.
Mit spørgsmål er så, ville det være lettere at vokse dem af? Jeg er godt klar over at de selvfølgelig kommer igen, men er der noget at vinde på dette?

Skal måske lige fastslå at jeg er en mand og ikke en kvinde med meget mande-homon
- Så er der hvis ikke nogen misforståelser...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 21:01

en rigtig mand går til eksperten og får vokset de hår af og det holder faktisk længere

den efterfølgende plejer er vel heller ikke at kimse af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 21:02

Kategorien naturpleje? Så har jeg sgu hørt dén med Ascom_6230

Hvorfor skum? En ladyshaver medens du står under bruseren burde da være rigeligt?

Som 'efterbehandling' bruger du kopatsalve (..forhandles også som 'HELOSAN'), så slipper du for ru og uren hud, samt knopper.

...udvoksningen er der nu ik' så meget at gøre ved, men skift din skraber/ladyshaver ofte, så er problemet og tidsforbruget minimalt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 21:05

niks molo - voks holder længere - især hvis man har tendens til at svede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 21:09

miritdk -> Voks holder længere ja, men er også langt mere besværligt end de 30 sekunder hver morgen under brusebadet og de 10 sekunders indsmøring med helosan.

Ved det af erfaring i cykelsæsonnen, hvor benene og nummeren får en tur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 21:13

tænkte nok du havde hår på bagdelen molo - hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

de sjældne ture til en fagmand for at få vokset grundigt koster ikke en formue og holder godt - og er det mindre partier er det heller ikke slemt.

hvis en pige kan holde bikinilinjen med voks så burde et mandfolk også kunne - ikke ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 21:17

Citat
...hår på bagdelen

Niks ...forkert gættet miritdk. Jeg er nu heller ikke særlig behåret. Det er 'røvskæget' jeg taler om. På cykel sveder man mellem ballerne og det er både mest behageligt og hygiejnisk, når denne hårvækst ikke er i vejen

</(MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 21:18

...og så ka' man passende ta' bollerne med. Disse vil jeg nødigt vokse ...bikinilinje eller ej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-08-06 21:53

ih altså, hvorfor skal vi ikke se fyre med hår på brystet længere..det er sgu da for tøset med al den hårfjerning.
I kan ikke løbe fra at i nedstammer fra aberne aligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 21:59

Næeh... men når vi så lader skæget stå? Så gider I jo ikke kysse

Vel..? mangorossa?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-08-06 22:01

nøeh..øøehh..joeh..lidt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 22:15

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaah - molo er vist vågen idag

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-08-06 22:52

Mirit, du er da noget lattermild idag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-06 23:07

Jeg synes alså lissom mango - gorillaslips, yes!

Men seføli, hvis der er en god grund til fjerne dem - sjældent, når det er på brystet.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-08-06 23:27

ja moster, dengang vi var unge..der skulle mænd ha hår på brystet..ekå?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-08-06 23:32

Kategorien naturpleje....øøøeeehhh....en plæneklipper

Nej, det er bare gas

Men mænd og voksbehandling Der er de godt nok nogen pivskider

Men hvorfor dog barbere dem af, og komme til at ligne sådan en 12 års knægt

Nej, det er selvfølgelig op til folk selv, og der er ikke den store forskel på hvor hurtigt hårene vokser ud, om de vokses væk eller skrabes væk.........voksning vil jeg så vædde på du kun prøver en gang .....og finder ud af, at det er meget mere "nemt" med skraberen

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-08-06 23:37

dova , ja de er nogen pivskider når det kommer til sådan noget.
Lad nu naturen være som den er...jeg er godt nok ved at være ked af hvor meget tid man skal bruge på "kropspleje"...tror sgu det er fordi vi ikke ved hvad vi ellers skal få tiden til at gå med...

Lidt underligt ikke...folk siger de har så fandens travlt...det er fordi de skal bruge så meget tid på deres krop..var nok bedre hvis de brugte det på sjæl og sind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 23:51

dengang vi var unge - jamen dengang skulle vi jo holde fast i noget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-08-06 00:11

Vokser du bollerne, Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-06 00:47

tedd -> Næeh... men jeg boller kun voksne

Hør nu piger:

Det er meget almindeligt at f.eks. bodybuildere barbere kropshår af, da det kræves for at kunne bedømme muskulaturen. Mange boksere og brydere gør det samme, for ikke at blive 'flået' i ringen.

Jeg er ikke 100%, men mener at f.eks. torax-kirurger også barberer hænder/arme for ikke risikere at tabe hår i vævet på patienten i forbindelse med operationen. (Selvom de naturligvis abejder med handsker på.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-06 03:22

Boller i karry med ris

Otto

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-06 10:05

Kom lige i tanke om at mange elitesvømmere (mænd som kvinder) også fjerner al hårvækst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-08-06 10:08

Jeg har osse set pudler klippet som løver!

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 18-08-06 13:57

Vokser I også håret i næsen og ørerne?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-06 16:47

palle22 -> I 'småtingsafdelingen' klarer en nejlesaks 'problemet'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-06 17:11

Det er sgu da ozze ulækkert at se de opsvulmende, fedtglinsende og ubehårede hankøn!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-06 17:15

Camillasmoster -> ...og?

Du ér og bli'r en 'skabskigger'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-06 17:18

...undskyld Camillasmoster : En skabskikkert

Helt iorden med bikinilinje ...men MÆND uden kropsbehåring? Fy nej... ADDR..BADDR...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-06 17:21

Mænd: FREM med brystet

Kvinder: FREM MED & BEVAR urskoven; samt: Hippieduskene under armene

Hør liiiiige jer selv piger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-08-06 20:31

Skal vi nu osse afdusket bare fordi I har set Baywatch 90123! Minder mig om jeg skal ha afbestilt gratisaviserne!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-06 23:59

jeg synes man skal gøre som man lyster...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 08:15

Tjaeh... disse sidste kommentarer hjælper næppe Ascom_6230

Jeg tænkte på Ascom_6230: Har du overvejet at barebere dig elektrisk? En moderne el-shaver er nu ikke helt ueffen, så længe vi taler om 'vedligeholdelse'

</MOLOKYLE>