/ Forside/ Teknologi / Udvikling / XML / Spørgsmål
10  Angband 26
Diffgram ?
Fra : MatrixRevolution
Vist : 1108 gange
100 point
Dato : 16-08-06 23:39

Hej,

Jeg har rodet lidt med XML-dokumenter og udvikling, og har set begrebet 'diffgram'. Er der nogle der ved hvad det er ?

Et tag der står f.eks. sidst i en template af et item indholdene nogle elementer.
Hvad bruges det til ?

M.

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-06 23:59
Kommentar
Fra : MatrixRevolution

Dato : 17-08-06 22:07

Hey,

Udemærket link. Lige hvad jeg skulle bruge.

Idet jeg er lidt ny herinde, men synes ret godt om KanDu Community, måske du så lige kunne hjælpe mig lidt på vej med om jeg skal acceptere dit svar .. Da får jeg så 5 point eller hur ?

Og hvem har accepteret/dømt dit svar til 3½ stjerner ? Sidder der et panel herinde og holder øje med brugerene, og 'net-etiketten', som i newsgroups. Det må der jo gøre.

Min forståelse er ihvertfald blevet større af forklaringen. Det er altså en attribut som kan bruges, hvis du benytter et dataset i f.eks. ASP.NET og vil udvikle en Offline Application. Så kan den orginale datasource være en SQL server af en art, og du kan så også have et XML dokument liggende med de samme records. Hvis man så f.eks. arbejder offline og tilføjer nye 'items' til XML dokumentet, så kan den orginale datasource opdateres når det ønskes og diffgram sørge for kun at opdatere de ændrede.

Erikke helt med på syntaxen, så langt er jeg ikke nået endnu, men det er da spændene tænkning til videre udvikling

Prøver at acceptere dit svar... et sted skal man jo starte.

Godkendelse af svar
Fra : MatrixRevolution

Dato : 17-08-06 22:10

Tak for svaret pirt03.

Øhh... ok jeg bedømmer selv. Så alle kan altså være interaktive på det først stillede spørgsmål hvis man svarer først.

Jeg skulle lige være med.

M.