/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gratis satelit tv??
Fra : bigfamily
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 15-08-06 21:24

Er der nogen der har prøvet følgende :

http://www.satellite-pc.com/main1.htm

Er det fup gas eller lignende?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-08-06 21:28

tror du kun kan få et lille skærmbillede..
ligesom her http://channelchooser.com/

Kommentar
Fra : bigfamily

Dato : 15-08-06 21:33

Dem her vil have $ 67 for et eller andet software....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-08-06 21:42

på qxl sælges der agang til utallige kanaler, men jeg tror stadig ikke på at det er en skid bedre end http://channelchooser.com/
tænk på hvor stor upload de skal ha hvis de skal forsyne 100.000 med perfekt billede fra en hvilken som helst tv kanal

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-08-06 21:49

men det er jo egentlig ikke svar, det er blot min holdning/teori

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-06 21:51

Den slags vil ALDRIG blive godt.....

Vi har et extra hoved monteret til ASTRA - det giver ca. 1000 gratiskanaler

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-08-06 21:52

Jeg er faktisk en af dem der har sprunget på en af de fra QXL bare for at se hvad det var. Jeg betalte 100,- og fik ca. 12-13 links til forskellige sites hvor man kunne se free tv. Det er nu et ½ år tid siden og der er kun et af linksene der virker endnu.
Så mit råd det er. Hold dig langt væk fra det.

Ps. Det er akkurat som CCjunior er inde på kun et lille billede for ellers er kvaliteten så ringe at det ikke er værd at kigge på.

Kommentar
Fra : bigfamily

Dato : 15-08-06 22:49

Tak for Jeres Svar...

Att.: refi, gider du fortælle lidt mere om hvilke kanaler det er du kan tage? (de der 1000 gratis).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-06 23:11

Gerne....

Det er
Eurosport
Sat1
RTL
RTL2
SuperRTL
CNN
SKY
Hollandske motorsportkaner (de er på engelsk)
ARD
ZDF
Pro7
Vox

Dette er bare de mest populære

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-06 23:19

Her kan du se en liste over de mest populære - der kommer nye til hele tiden

http://www.pirmasoft.de/astra/e_tvinde.htm