/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hak i granitplade
Fra : Erikspoulsen
Vist : 929 gange
100 point
Dato : 13-08-06 19:41

Jeg har været så uheldig at lave et hak i kanten på min granitbordplade. Hvilke muligheder har jeg for at reparedet det??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-08-06 19:50

Nu har jeg jo ikke set det men du kan klæbe et stykke på igen med af med Pkasticpading kemisk metal. Du kan vel også bygge hjørnet på og slibe det.
Så er der jo det med farve forskelle men det kan man vel male sig ud af..
Der er måske også andre forslag.
Der kommer jo meget an på om det er et stort eller lille hak... Hvilken løsning der er god.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 13-08-06 21:12

Hvis det kun er et lille hak, kan du slipe og polerer stenen op igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-08-06 23:22

Ellers kan du hvis du har noget til overs eller derfra hvor du købte det få nogle smårester og knuse det blande det med en stærk lim feks.araldit lade det tørre slibe og polerer så vil du få et godt resultat der virker om det er meget eller lidt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-08-06 13:02

Lim stumpen på med epoxylim eller cyanoakrylat. Plastic Padding vil nok virke for afvigende i kuløren til de granitter, jeg kender