/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
installere Windows på MacBook
Fra : golife
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 12-08-06 09:44

Er der en af jer herinde der har en dansk (udførlig) vejledning i hvordan man installerer windows XP (incl service pack 2) på min nye Mac Book. Er helt novice i Mac og har smadret den een gang ved at installere windows på den og syntes at den US vejledning er meget lidt logisk. Så hvis een eller anden har en dansk vejledning samt udførlig vejledning i at hente firmware og bootcamp osv villle jeg blive meget

Kommentar
Fra : 290832

Dato : 12-08-06 09:58

Jeg har haft Window xp på min imac, for at bruge bgnetbank men det gik alt for langsomt, så jeg fik
netbank med Aktivkort og det fungere meget fint så hvis du ikke har brug for XP til noget så find på noget andet
VH. knudras

Kommentar
Fra : carsten04

Dato : 01-09-06 23:38

Hej

Hvis man IKKE bruger bootcamp, kan dette måske bruges.

http://www.aktivdata.dk/ (vejledning til mange macprogrammer)

Parallels og Windows XP på MacIntel

http://parallelsvirtualization.blogspot.com/2006/07/parallels-invades-denmark_115375830374770483.html

Der findes nu mange ok programmer til mac. iTunes f.eks.

M.v.h.
Carsten