/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Skabelon til brevordner
Fra : ahj
Vist : 3086 gange
100 point
Dato : 10-08-06 22:23

Er der nogen der ved hvor man kan finde et "rygmærke" til almindelige brevordner, hvor man kan skrive egen tekst og printe ud?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 10-08-06 22:44
Kommentar
Fra : ahj

Dato : 10-08-06 23:10

Tak for dit forslag pirt3, men det var ikke sådan lige jeg mente. Det skal ikke være etiketter, men noget i stil med den skabelon til udgiftsbilag så er foreslået tidligere i dag.

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 10-08-06 23:11

ps. ps. ps. Jeg har brug for een der er 5 cm. bred og 11 cm. høj

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 10-08-06 23:55

Det forstår jeg ikke ahj. Kan du ikke præcisere det. (Er det en slags faneblade)

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 11-08-06 00:10

Jeg har nok ikke været tydelig nok. Det er til brevordner der har en klar lomme i ryggen. Når man køber dem sidder der et stykke karton i som man kan skrive på hvad mappen indeholder. Her kunne jeg godt tænke mig en skabelon så jeg kunne skrive og printe dem ud fra komputeren så skriften bliver pæn ens. Dem som følger med brevordneren skal man jo skrive i hånden og da jeg har gigt i fingrene bliver det ikke så pænt.
Venlig hilsen
ahj

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-06 00:50

Hej ahj

En Google søgning viser, at du spurgte om det samme for to år siden

http://www.kandu.dk/spg43122.aspx (uden at godkende)

Hvad har du gjort i mellemtiden??

Der er sikkert flere der gerne vil finde noget til dig, men du skal nok lige lukke nogle af dine åbne spørgsmål.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-08-06 08:17

Jeg syntes det er noget af en "dumt" spørgsmål.
Du kan bare skrive din tekst i word og printe det ud og derefter skærer papiret i det format du vil have.
HVOR LET KAN DET VÆRE.

Jeg kan læse du har spurgt om det samme før. Hvorfor nu igen?
Er du langsom i opfattelse.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 10:22

Set i et andet spørgsmål..................
Citat
Men hvis du eks. laver dine rygmærker i word så kan du i gem som (F12) gemme dit arbejde som en skabelon og hente den til hver en tid.
Ellers er der jo publisher som er et ekstra program til office pakken.
Wordart er en del af office og den kommer frem ved >h-klik oppe i værktøjslinien>
tilpas>fanen kommandoer>kategori "indsæt" >næsten helt nede i kommandoer>
træk den op og slip på værktøjslinien (viser en lodret sort streg)
Med wordart kan du skrive i alle retninger.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : ahj

Dato : 11-08-06 13:17

Tak for svaret pirt03.

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 11-08-06 13:24

Til Hawaii7. Hvor er det dog trist at støde på mennesker som dig på Kandu. Hvad får du ud af at tale sådan ned til folk? Jeg spørger selvfølgelig om nogen kan hjælpe mig med problemet fordi jeg stadig ikke har fået det løst siden jeg spurgte sidst. Så der var een der spurgte efter skabelon til et udgiftsbilag og fik det - så jeg håbede jeg var mere heldig denne gang.
Jeg syntes du skulle finde nogle andre at lade dit hovmod gå ud over så tonen her på Kandu er god. Iøvrigt skal jeg nok lukke mit tidligere spørgsmål - troede kun jeg skulle hvis jeg havde fået noget jeg kunne bruge.