/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
hvor er lyden??
Fra : tiemaster
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 10-08-06 19:00

er ved og hjælpe en med hans pc men vi mangler lyden.. han har købt et nyt lyd kort.. det gamle sad på bundkortet det kan vi ikke få til at virke.... windows xp finder godtno det nye kort men når man kører driveren fra cden, bliver den bare ved med at søge indtil den skriver at den nye hardware ikke virker korekt.......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-08-06 19:06

Enhedshåndtering
find dit kort >h-klik > egenskaber > driver > opdater driver.
Du skal måske lige i enhedshåndtering deaktivere det lydkort som er på bundkortet.

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 21-01-07 13:04

Først skal du ind i bios og disable onboard lydkortet, dernæst skal det nye lydkort installeres.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 21-01-07 14:11

Jeg tror tiemaster selv har klaret den.

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 21-01-07 16:11

Tak for svaret e.c.