/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
lidt hjælp omkring en samurai?
Fra : Rasmus_Høyer01
Vist : 251 gange
20 point
Dato : 10-08-06 18:54

Hej jag er helt ny her og i det hele taget omkring knallerter...!
så jeg tænkte på om der ikke var nogle der kunne give mig nogle gode råd omkring tuning og reperation af en samurai..??

på forhånd tak!!

Rasmus Høyer

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 10-08-06 19:04

Her er et godt link http://members.tripod.com/~knallert/Sudm50.html
Klik på linket ovre til højre, så er der er lidt mere.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 11-08-06 12:33

Køb en anden studs uden plumb, en anden udstødning, skift fortandhjul og skift dyse.

Mere bør du ikke gøre ved den.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-08-06 00:47

Man skal kun hakke sådan en, så køre den en 40-45 km... Med besvær kan man få den op på 70 stykker hvis man gør alt hvad der kan gøres. Men så smadre man baghjulet, det kan simpelthen ikke holde. Egerne springer ganske enkelt. Samt deformering af bagnaget. Den knallert er kun frabirkeret til 40 km og ikke en meter mere.