/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
iTunes ødelægger min harddisk
Fra : dean
Vist : 677 gange
20 point
Dato : 16-08-01 19:58

Det er nu sket to gange at midt i at jeg importerer en cd til iTunes, går programmet ned og efterfølgende
kan jeg ikke lægge ting på harddisken(seperat drev). Fejl # -127 kommer frem. Første gang kunne jeg løse problemet
ved at reformattere drevet, men det ønsker jeg ikke nu, da der ligger 40 gb katalogiseret musik herpå. Systemværktøjerne
kan ikke reparere drevet, har nogen oplevet noget lignende?? Og kender nogen andre disktools end Apple´s??

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 17-08-01 11:28

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

> Det er nu sket to gange at midt i at jeg importerer en cd til iTunes,
> går programmet ned og efterfølgende
> kan jeg ikke lægge ting på harddisken(seperat drev). Fejl # -127 kommer
> frem. Første gang kunne jeg løse problemet
> ved at reformattere drevet, men det ønsker jeg ikke nu, da der ligger 40
> gb katalogiseret musik herpå. Systemværktøjerne
> kan ikke reparere drevet, har nogen oplevet noget lignende?? Og kender
> nogen andre disktools end Apple´s??

Bruger du dansk eller US OS ? Hvis vi skal kunne yde support, bliver du
nødt til at skrive noget om dit udstyr. Fx:

hvilken Mac har du, hvilket OS, hvor meget RAM, hvilken version af
iTunes, har du installeret tvivlsomt software, som kunne være synderen
og så videre ??!!
--
Cordiali saluti Jesper
"Ingen er både ærlig og fjendeløs" - Carl Erik Soya
mailto:jesper@gylling.net
http://www.gylling.net/

Kommentar
Fra : dean

Dato : 18-08-01 10:33

Jeg kører på en G4 400 mhz
480 mb
10 gb intern IDE HD (boot)
10 gb intern SCSI HD (audio)
60 gb intern IDE HD (iTunes filer)
Audiowerk lydkort
Voodoo 5 grafikkort
Adaptec 2940 SCSIkort
9.1 US
iTunes 1.1 DK

Det eneste tvivlsomme software er LimeWire, der ikke kører specielt godt.

Godkendelse af svar
Fra : dean