/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
engelsk arabisk online ordbog
Fra : den_nysgerrige
Vist : 7303 gange
60 point
Dato : 09-08-06 12:37

Jeg søger en en engelsk / arabisk free online ordbog. Det skal være arabisk med engelske ord og ikke krusseduller håber I forstår hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-06 13:11

Du fik jo da denne her forleden dag af vil.du, virker den ik'??

http://www.dicts.info/dictionary.php?k1=1&k2=118

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 15:41

det er uhyre svært at opdrive en gratis online ordbog uden de arabiske tegn - hvis du ikke vil betale for det.

Alternativt kan du søge ind i for eks voksne debatter i fora i yahoo - der kan du sikkert godt få hjælp (kender i hvertfald en der benytter den fremgangsmåde)

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 09-08-06 16:42

søde mirit.dk
Den er jo med arabiske tegn, og dem kan jeg ikke bruge. Så håbede et mirakel.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 16:45

hvis du mener mit forslag med yahoo - så mente jeg ikke den regionale del - arghhh nu kan jeg ikke lige komme i forbindelse med den person der brugte det - men der bliver i hvertfald skrevet på engelsk

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 09-08-06 16:58

Mente nok en ordbog.
Hvordan fandt du igrunden frem til jeg elsker dig = Ana be Heibek ?
og hvordan sir man så ...jeg savner dig ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-06 17:36

haha - faktisk bare noget jeg vidst

har du overvejet at købe eller låne en ordbog du kan slå op i

hvad med denne her den er til at betale da http://www.ectaco.com/main.jsp?do=products-view_item&item=1123&refid=1069

og lidt at lege med http://kh-forlag.homepage.dk/eaordbog.htm

du kan jo forsøge her http://tarjim.ajeeb.com/ajeeb/elogin_ET.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 17:43

biblioteket har da forresten ordbøger du kan låne eller slå op i

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-06 18:53
Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 09-08-06 23:19

Tak for svaret miritdk.Nååå kommer det åbenbart ikke nærmere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-06 23:21

Hvad med mit link? Hvad var der i vejen med det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 23:22

det ved man aldrig - men der er mulighed for at låne ordbøger hvor det står med lydsprog

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-06 23:32

Arne dit link er allerede nævnt at miritdk kl. 17.36

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-08-06 00:42

OK - Sorry friends.

Men jeg synes stadig at det er den bedste gratis mulighed på nettet. Ka' I hygge jer.