/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
dispencer til engangskrus
Fra : grausen
Vist : 1316 gange
200 point
Dato : 09-08-06 10:27

Hejsa
Dette er mok ikke den rigtige kategori, men jeg prøver alligevel.
Når vi camperer bruger vi en del engangskrus (de hvide af plastic) og jeg kunne nu godt tænke mig at købe en dispencer til at have dem i. (sådan en hvor man smider en stak ned og så kan man trække et ud af gangen) problemet er bare jeg ved ikke hvor jeg skal få fat i sådan en henne. Nogen der ved hvor den evt kan købes eller hvad den hedder? en søging på google fandt ikke noget

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-08-06 10:31

Det kan fåes i et supermarked, Kvickly, Brugsen, og måske byggemarkeder der handler med engangsbestik, tallerkner m.m. Jeg menrer også at have set dem i Føtex, A-Z. Det er ingen problemer at købe dem.
Ta et krus med, da der findes forskellige mål og formater på disse.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 09-08-06 10:57

hej hawaii
ja det lyder jo nemt... ved du om den er lavet af plastic og er det evt deres isenkramsafdeling man skal lede efter den? for jeg synes ikke at have set dem ved deres plasticbestik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 12:02

dem der sælget i irma sidder i en plastbeholder - den kan jo genbruges (standard størrelse)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-08-06 13:10

Normalt mener jeg det ligger sammen med servietter og sådanne ting.
Spørg efter engange bestik, kopper m.m.
det er forskelligt hvor det ligger.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 13-08-06 14:29

det er desværre endnu ikke lykkes mig at finde dispenceren hverken i kvickly eller de mindre brugser så forslag modtages stadig gerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-06 15:56

hmmm underligt - men jeg synes også man kun ser dem ind i mellem når jeg tænker over det.
Prøv at gå ind på et apotek og spørg hvor de får deres fra - det er da en mulighed - de har dem så de findes -