/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Manse9933 :-))
Fra : miritdk
Vist : 764 gange
50 point
Dato : 09-08-06 08:09

tak for hjælpen mr slegdehammer

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-06 08:18

HVAD!!!

http://da.wikipedia.org/wiki/Hammer

Hvad skulle du bruge den info til er du ved at udvide spise stuen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 08:20
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 08:22

PÅ wikipedia

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 08:32

ingen redigering her - haha - kan bare huske at der var noget om mukkert / muggert - whatever - og kunne ikke finde noget af det

ps.. spisestuen her skal ikke hverken rives ned eller bygges op - den har alligevel ingen vægge der kan flyttes medmindre den skal flyde i et med soverærelset - og sålænge ingen serverer morgenmaden for mig er det jo faktisk ikke aktuelt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 08:37

sledgehammer -
Citat
lyder mere brutalt

jam - øhh - sådan en er da også brutal (korrigerer - sådan en er da brutal at bruge)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 08:43

for i øvrigt kan jeg ikke finde noget der hedder sleghammer ???? NÅ !!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 08:51

Mr. Sledgehammer

http://www.sieler.com/sportster.html

et E her eller der

>halllooooooooooo Frk Sledgehammer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 09:09

næææ så hellere åbne flimmeren og slappe af med the original sledgehammer

http://www.sledgehammeronline.com/

Citat
et E her eller der
.... jo da - og så lige D´et også

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 09:15

en fordansket udgave du der du

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 09:19

æuw - du hænger dig da også i småting

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 09:30

jep,e og d er småting, sledgehammer er en stor stor stor ting,så jeg hænger mig ikke kun i små ting og lige i øjeblikket hænger jeg også på stolen,så det du,for
ikke at tale om hænge røv i bukserne,der er sørme meget der hænger og det hænger jeg mig ikke så meget i,randersreb(nul putte)

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 10:15

Tak for svaret Manse9933. tjahhh - nogen har hang til bøf andre til hængning - håber så at den bøf jeg har tænkt mig ikke behøver en hammer - uanset hvilken slags

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 10:17

desuden smager en bøf nu bedst når den er velhængt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-08-06 10:25

selv
Hvornår spiser vi ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 10:49

jamen jeg har da ingen anelse om hvornår I spiser

HAMRENDE LÆKKERT MED EN VELHÆNGT BØF HEHE

ajiiiiiiii sorte skyer på vej ind fra sverige og jeg har lige fået sprøjtet mod jordhvepse og gedehamse - piiiiiiiiiiiv