/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
LOOOL Hæklefejl i kysen
Fra : Klumme
Vist : 991 gange
250 point
Dato : 08-08-06 21:47

Helt rask er den da ikke LOOOL http://www.kandu.dk/spg91961.aspx

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 08-08-06 22:25

Og spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-06 22:35

Nok ikke rask, men vi skal vel alle kunne være her

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-08-06 22:59

Nej, man skal være ensrettet, og kedelig...helst med en oprører i bundlinien, og ellers skal man have de rigtige politiske svar og meninger..ellers duer det ikke.

Det er så skide nemt at være "rigtig " på skrift...

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 250 point
Dato : 08-08-06 23:58

Citat
Det er så skide nemt at være "rigtig " på skrift...

Hvor ved du det fra?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 00:42

Citat
Hvor ved du det fra?
LOOOOOL

Hvad sp. var..... hvem sir der skal være et sp?????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-08-06 01:52

Hmmm

Hypothalamus mistolker synapsernes neurotransmitter ,
så måske fordi at dendritmængden er for stor,
med det resultat at, axon presses mod archicerebellum,
uden at berøre neocerebellum ,
så kan neocerebellum ikke kommer af med neruronerne,
og får derfor en dynamisk usund overophedning !

Så er det nok opstået fejl på capsula interna !

Det kan ikke løses på kandu !!
Der skal henvisning til fra egen læge

Jeg er sikker på, at du en dag , kommer til at virke helt normalt !

Men på den anden side, klumme !
Hvis man er opvokset med ,
at andres problemer/elendighed/sorg, er brændstof til kroppen.
Så har du nok hårdt brug for at kontakte vægtvogterne . !!

Men husk altid sådanne behandlinger tager laaang tid !!

creamygirl
At udtrykke sig på skrift eller i tale,
det er da 2 forskellige 'output',
lige som syn og hørelse er 2 forskellige 'input'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 08:25

sofus.dk har et stort hjælperhjerte, men skriver ind imellem så 'kryptisk' at det kræver en Enigma maskine for at afkode budskabet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-06 09:43

Husker jeg rigtigt, når jeg mener du har fødselsdag i dag, Klumme?!

Hvis ja, så stort tillykke

Hvis nej, så skal jeg på kursus i "Sådan snakker du dig udenom, når du dummer dig"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-08-06 09:53

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 13:24

Ja LOOOL Meget godt husket. Og tusinde tak.

Afspejles forøvrigt fint af vejret (Hæ Hæ Onde Klamme Klumme)

Så skal du ikke på snakkeudenomkursus, eller hvad??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 15:32

...gamle nar !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 16:05

Nar ja LOOL Men hvad fanden mener du med gammel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 16:11

..Ok. Jeg gi'r mig; så bare: Nar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 16:15

HEHEHEHE..... Så kan et godt være du får den fl. Rød Ålborg jeg altid får forærende. Jeg kan ikke døje det lort, men kan ikke nænne at sige det til min søde nabofrue

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 16:17

Du lemmer bare flasken ....eller naboen

..så slem ka' hun da heller ik' vær'?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 16:23

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Yes my boys........ sød er hun, men men men...... lidt over 60 - blodrøde læber som smitter af på tænderne & ditto negle - rouge fra en 5 kg's spand - hat som en dronning - lakregnfrakke i regnvejr...... hun er gennemført og sød - laver god mad og er god til blomster, men men men It's all yours....... hi hi hi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 16:34

Lidt over 60? Kilo? Blodrøde læber & ditto negle? En dronning i lakregnfrakke? Gennemført god mad?

Dét lyder liiiiiiiiiiiiiiiige som MIN tube ....øeh ..type?

...men for en sikkerheds skyld tror jeg at; jeg nøjes med kartoffeljuicen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 16:35

Troede ALDRIG jeg skulle sige dette til dig...... Klog mand LOOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 16:36

Ps. Blomster? Javel, men jeg ved jo så heller ik' om hun er go' med (.../mod) dyr?

...eller bare dyr?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 16:37

Øhhh lidt over 60..... det er sgu da år dit fjog. Bruttotonnagen er vel skønsmæssigt omkring de 85

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-06 16:38

Frk. Uro kommer på besøg uden 'vedhæng' ..om 10 minutter, så jeg lægger lige på

TAKUSS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-08-06 19:19

Førstehjælp .... HMM .... Det er misbrug.
Men til lykke klumme, synd at naboen nu er for ung til dig

http://natmaden.dk/siger/tillykke/klumme61

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 19:45

HEHEHEHE .....Tak Gonatmad - jeg kan altså ikke finde ud af at åbne det du linker til.. den spør om en hel masse, og min IT konsulent er ikke tilstede, og jeg skal ikke ha klinket noget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-08-06 19:53

Hmm få sat noget førstehjælp til din pc.
http://zulu.tv2.dk/spil/hypokonder/memory_04.swf

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 21:00

Ja, men det er sgu ikke PC'en der er noget galt med. Bare mig der er en nød LOOL, så jeg ser det ikke før i morgen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-06 21:57

Hihi, prøv lige denne her: http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=744700:fid=100100994/?&challengeaccept=84C5E185FEA24D53C12571C5006AE35B

Jeg melder mig fluks et ølkursus, for min score er sq da til grin

RESULTAT

Du fik 7 point! Konklusion: Ikke godt nok
Du hænger lidt for meget i øl-hegnet. Fint nok at du interesserer dig lidt for øl, men hvis du vil drikke bock med de store, skal du op i omdrejninger.

Tænk at min hukommese er så stærk, når det kommer til folks fødselsdage, men øl aner jeg ikke en kæft om! ..

Har du fået nogle gode gaver Klumme?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 22:05

Nu behøver man jo ikke nødvendigvis at vide noget om øl for at drikke det. Når men blot ved hvor indgangen til glasset befindersig, så må det vel være nok.

Gaver..... jeg har sgu da ikke fået nogen. Der er ingen der kan li mig ud over mig selv, (men det går jo osse meget godt hehe) så i morgen køber jeg et eller andet stort og unødvendigt. Og jeg har fået fiskefrikadeller til aftensmad - Kanon festmiddag LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-06 22:08

Og endnu mere pinligt, så har jeg lige gennemgået mine svar..

Mine 7 rigtige

1.Trappist-øl er en særlig øltype fra Belgien. Hvad gør den (blandt andet) speciel?

2.Apropos Trappist-øl så brygges de på de belgiske klostre Chimay, Westmalle, Orval, Rochefort, Westvleteren og...?

3.Thisted Bryghus laver en berømt guldøl med en bestemt krydderurt. Det er?

4.Danske Ølentusiaster har lavet en liste (april 2006) med samtlige bryggerier (almindelige, mikro- og værtshusbryggerier) i Danmark. Hvor mange findes der pt. inden for landets grænser?

5.Når man starter med at brygge øl blandes malt først med vand. Hvad er den første del af processens vigtigste opgave?

6.De fleste bryggerier tilsætter stoffer for at forlænge øllets holdbarhed. Hvad er det som regel?

7.Weissbier smager (også) godt - især Tyskland producerer mange - blandt andet "Hefe Weissbier". Hvad betyder Hefe?

Nummer 3 og 6 er de eneste jeg var sikker på...cirka! ...Resten er rent gætværk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 22:10

Tør nu øjnene lille Creamy.... så ved du så meget andet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 22:12

Min mor sendte mig et kort, men da jeg opdagede at der ikke var den sædvanlige festblanket i, så lukkede jeg det igen og returnerede det..... "Modtagelse nægtet". Hun må lære det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 22:14

Har prøvet din øltest....... LOOL

Kode
Du fik 16 point! Konklusion: Bestået!
Ja, ja - slet ikke så dårligt. Du har tilsyneladende hængt ud de rigtige steder.
Bliv endelig hængende - det er godt at vide noget om øl.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-06 22:19

Sidste år sendte hun mig en check på 500.-. Jeg sendte så hende en ny kuglepen, med en bemærkning om, at hendes egen jo måtte være slidt op, for der manglede et nul på checken. 500,- er lige i underkanten af hvad jeg normalt modtager.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 08-09-06 05:18

Tak for svaret creamygirl. Ja, hvor skulle hun dog vide DET fra LOOOL