/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ting at lave på Tenerife?
Fra : mermic
Vist : 1088 gange
120 point
Dato : 22-12-02 19:27

Hej

Jeg skal til Tenerife i vinterferien og ville gerne have nogle tips til hvad jeg skal få tiden til at gå med. Jeg har påtænkt:
Big game fishing
Tur på Teide
Hvalsafari
Tur til dyrepark

Hvis nogen har erfaringer med dette eller andre foreslag skriv endelig

Med venlig hilsen
Michael

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 22-12-02 19:46

Har du prøvet på deres hjemmeside ?
http://www.tenerife.com/newuk.html

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 22-12-02 20:22

Her er også noget om - Værd at vide... Udlflugter etc..
http://www.bravotours.dk/Default.asp?ID=165

Accepteret svar
Fra : kanduolsen

Modtaget 120 point
Dato : 22-12-02 21:27

Lidt om fiskeri -
Fisketuren du bare ikke kan glemme.
http://home.worldonline.dk/fsf/tips.htm
Der skulle arbejdes når vi nåede Tenerife.
http://www.sejlskibskontoret.dk/Rejsebrev4.htm
En af Kandu´s brugere -
http://www.kandu.dk/dk/news/186588/groupid/20213

Godkendelse af svar
Fra : mermic

Dato : 22-12-02 22:52

Tak for svaret kanduolsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 20:16

On Sun, 22 Dec 2002 18:25:20 GMT, "mermic" <mermic.news@kandu.dk>
wrote:

>andre foreslag

Der er fedt at cykle! Kør op til Teide!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 20:24

> Big game fishing
> Tur på Teide
> Hvalsafari
> Tur til dyrepark
>
> Hvis nogen har erfaringer med dette eller andre foreslag skriv endelig

Altså undskyld jeg siger det, men er dine ønsker ikke så universelle, at du
let kunne have udbyttet ordet "Tenerife" med et hvilket som helst andet
populært rejsemål ( Nej, jeg ved godt , at Teide kun ligger hvor det gør,
men der er masser af lignende vulkanting mange andre steder ).

Uden at vide præcis hvad du vil, synes jeg dog at du skulle tænke på de helt
specielle ting, der er netop på Tenerife:
De små landsbyer. Plaza Charco i Puerto de la Cruz. De lokale restauranter
med de lokale specialiteter som f. eks. "papas arrugados con mojo rojo (
verde ). Rejser du på charter vil jeg alligevel anbefale dig at bestille en
lejebil hjemmefra til afhentning i lufthavnen ved ankomsten ( og aflevering
samme sted når du skal hjem ). Du får hos f. eks, RegaMallorca ( ja !! )
eller hos Carjet.com et tilbud om en bil i hele ferien, som klart overstiger
rejsebureauets afsindigt dyre tilbud. Men stadigvæk: Hvor skal du bo på øen
?

Mvh

Bo

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-12-02 13:35

"mermic" <mermic.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0unN9.12160$Hl6.1329612@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg skal til Tenerife i vinterferien og ville gerne have nogle tips til
> hvad jeg skal få tiden til at gå med. Jeg har påtænkt:
> Big game fishing
> Tur på Teide
> Hvalsafari
> Tur til dyrepark
>
> Hvis nogen har erfaringer med dette eller andre foreslag skriv endelig
>
> Med venlig hilsen
> Michael
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Hej.
Ja, der er en dejlig tur fra Los Christianos til øen La Gomera.
Vi var med på en sådan tur med et af de lokale selskaber. Det er en
fantastisk ø med stejle klippesider, tunneller, små terrasser med frugt og
grøntsager.
Turen til øren foregår med færge og det kan godt vippe lidt.
Meget af tiden ligger øen indhyllet i skyer - vi var så heldige at være der
en dag, hvor det var skyfrit derovre.
Snyd ikke jer selv for denne tur.
I kan se nogle billeder på min hjemmeside.
hilsen Erling S.
www.qsl.net/oz1eee