/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cofee?
Fra : vildskud
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 05-08-06 15:16

Hej

Håber nogle kan hjælpe... Min kæreste kom ved en fejl, til at downloade en sang han ikke kendte. Nu er vi begge vilde med den men den eneste tekst der fulgte med i filen er "cofee". Vi ved ikke om det er meningen at det skal være stavet forkert, eller om der i virkeligheden skulle have stået "coffee".
Vi ved heller ikke om det er bandet eller sangen der hedder sådan, men vi hælder til, at det er sangen der hedder sådan.

Vi aner ikke hvad bandet hedder. Men der følger en musikvideo med... Forsangeren (mand, 30 - 35, mørkt, lidt rodet hår), står i et rum med en grim flæse standerlampe som er lidt 50'er agtig. Når han synger, understøtter han teksten med diverse remedier som han løfter op i hånden (fx. synger han om hans "heart", og løfter et rødt gummihjerte op foran linsen). Han står det samme sted hele sangen igennem og har en hvid skjorte på, samt fuldskæg.

Her teksten (som jeg har prøvet at aflytte - prikkerne angiver, at jeg ikke kunne høre hvad han sang):

Gay, straight, drag, whore there's room for ev'ryone
hoping to find your way home

Dieselcars cost you less than gasoline
ev'rything else has changed so fast
lord knows where this story ends for me
I'm hoping to find my trails still have a blast

I don't care cause I have no tale to tell
makes me wonder do we stand a chance in hell
Oh my heart even though I try I fail
Less morale and more caffeine

Spins his tale and.....
desperate measures called upon to score
show me kids are....
watching the world go down while I eat

Hey, war and peace don't bother me
I have a PC help compute my....
Oh my heart, Oh I try but still I fail
less morale and more caffeine

I don't care, cause I have no tale to tell
makes me wonder, do we stand a chance in hell
Oh my heart, even though I try I fail
less morale and more caffeine

Håber nogen kan hjælpe! Vil virkelig gerne finde ud af, hvem de er og høre mere af deres ret så fede musik

Vh. vildskud

Kommentar
Fra : jacla

Dato : 05-08-06 16:08
Kommentar
Fra : gitzepigen

Dato : 31-12-06 16:50

Hmmm.. den er svær. Fandt kun bandet Copeland med en sang der hedder Coffee, og det lyder ikke til at være samme tekst..