/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mangler CD til Motorola A 925
Fra : janh
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 04-08-06 21:58

Jeg mangler den Cd til motorola a925 der følger med når man køber den fra ny,Er der en der vil lave et kopi til mig ?. Prisen kan vi vel finde ud af.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-08-06 13:39

Prøv at lave denne søgning i Google
motorola +a925 +cd
så dukker der mange links op til personer, der vil sælge en a925 (og din egen annonce i papkassen dukker også op )
Henvend dig til en af dem og spørg efter en CD.

Jeg har været inde på Motorolas hjemmeside - men der kan man ikke engang downloade manualen

Kommentar
Fra : janh

Dato : 05-08-06 19:51

hej jeg prøver, men manualen fandt jeg. mener det var hos motorola.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 07-08-06 15:58

Hej
Jeg kan nu selv besvare dette spørgsmål, jeg skrev en mail til Motorola og fik dette svar:
Hej Jan

Tak fordi du kontaktede Motorola

Programmet, du skal bruge til A925, hedder Desktop Suite. Du kan downloade dette fra hjemmesiden www.motocoder. com >> For Mobile >> Devices >> M1000 >> Desktop Suite for A1000.

http://developer.motorola.com/?path=1.2.5.22 her finder i andre tlf. der kunne jo være der var noget i kunne bruge.
hilsen
Janh

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 16:10

Points til Motorola. Fin service