/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
gta 1 sangene
Fra : makim
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 31-07-06 21:56

Ved i om der er at sted hvor man kan se hvad sangene og kunstnerne hedder itil sangene i gta 1? Skal nemlig bruge den første sang fra hip-hop-kanalen, eller sang 3 når du smider skiven i anlægget?

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 07-09-06 09:36

du kan gå ind i system mappen for spillet... mener jeg...
der kan du finde nogle af sangene og lydefekter som en .mp3 fil..

Kommentar
Fra : makim

Dato : 24-09-06 08:17

men står der også hvem der har lavet dem? og hvad de hedder i oprindelige versioner?