/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
K800i sprog/T9
Fra : veffer
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 31-07-06 17:24

Hejsa, jeg har købt en Sony Ericsson K800i med Fransk/engelsk menu og T9 ordbog, og jeg vil egentlig gerne have hvertfald Dansk T9 ordbog, men også gerne Dansk menu.
Er der en måde hvorpå man kan ændre dette?
Jeg har set SE har en opdaterings-service hvor man kan opdatere til den seneste version af mobilens software, og der kan man vælge sprog, og er det så muligt bare at vælge Dansk, og så kommer telefonen til at køre dansk?

På forhånd tak.

Steffen M

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 31-07-06 17:28

Nej du skal omrking Telecare, og betale for det.
Det kan dog også gøres på andre måder, men så forsvinder din garanti, så det er heller ikke løsning, som er værd at arbejde videre på.

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 31-07-06 19:01

jeg har sendt telecare en email om hvordan det står til, for at høre om de kan løse det, men kan man ikke overføre en T9 ordbog hentet fra en dansk K800i? det ligger jo som en liste, så det burde være simpelt nok bare at fylde file(er) i den mappe.

Tak

Kommentar
Fra : jensmikkelsen

Dato : 19-08-06 02:15

Har været inden hos telecare og siger det ikke er muligt kan også betyde de ikke vil gøre det.
grunden til den kun er på engelsk/fransk skyldes at man så ikke kan lave pararell import.

Dog fandt jeg en interessant side. http://seunlock.dk

Lyder som om det er muligt, hvis man henter noget firmwire ned og har et speciel kabel.