/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
cover til nik og jay
Fra : katskat
Vist : 513 gange
20 point
Dato : 21-12-02 14:10

Jeg mangler så skrækkeligt et cover til Nik og Jay!
Er der nogen der kan hjælpe

På forhånd tak
Kat

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 20 point
Dato : 22-12-02 00:58

http://webgud.dk/daniel/copyfree/kategori.asp?emne=59

Versko her er der 2 lik til covers sider !! håber du kan finde nick og jay der inde :))

vis du findet et andet sit vil jeg da geren ha linket til det vis jeg må ??

//NeoNmaN

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 14:14

> Jeg mangler så skrækkeligt et cover til Nik og Jay!
> Er der nogen der kan hjælpe
>

Har du ikke byttet rundt på ordene?
Skulle det ikke være "Jeg mangler så et skrækkeligt cover til Nik og Jay!"?
I så fald ville det være et godt bud at se på cd'en.

/Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 14:53

> Jeg mangler så skrækkeligt et cover til Nik og Jay!
> Er der nogen der kan hjælpe

prøv at kigge i dk.binaer.musik.repost

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 23:07

katskat wrote:
> Jeg mangler så skrækkeligt et cover til Nik og Jay!

Det er vist snare moral du mangler.

Kommentar
Fra : bimse25

Dato : 22-12-02 20:33

Hva?!?!? Jeg mangler osse et PIK & GAY cover, men de links i har lagt er fandme ubrugelige!!!

Kommentar
Fra : dupup

Dato : 05-01-03 18:35

Jeg vil oxo gerne se coveret til nik & jay...... det er lidt trals at linkene ikke virker

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 18:59

http://webgud.dk/daniel/copyfree/kategori.asp?emne=59 prøv dog her inde !!! du kan jo finde 6 ander sider hvor du kan søge efter dem

Kommentar
Fra : dupup

Dato : 08-01-03 17:01

Ja,,, jeg har kigget på linket, men jeg kan ikke finde deres cover... kan du ikke give mere nøjagtid http ????

Kommentar
Fra : dupup

Dato : 09-01-03 21:26

ups..... min sidste besked til sidst skulle der stå...... Nøjagtig http adresse ??? vil du ikke det.... de andre virker ikke

Kommentar
Fra : unlucky

Dato : 11-01-03 18:46

Hej katskat

Jeg kan godt hjælpe dig med coveret til Nick & Jay cd'en
Jeg har den som jpg-fil

Hilsen
Unlucky

Kommentar
Fra : amh

Dato : 01-02-03 21:23

Hey i har vidst ikke prøved http://www.cdcovers.cc/covers.php prøv den de har ALLE covers! Men vær forbedret at den lukker nogle gange.. men åbner lige så hurtitg igen... Håber at du kan bruge den.. Med Venlig Hilsen AMH!

Kommentar
Fra : krabben

Dato : 26-04-03 19:19

du kan finde alle de covers du vil på covertarget.com

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 29-05-03 00:50

hejsa
en god coverside er www.snipers.dk

Kommentar
Fra : pervil

Dato : 29-07-03 22:58

jeg kan hjælpe. Skriv til per@speedinet.dk

Kommentar
Fra : cfro

Dato : 16-08-03 15:53

http://snipers.dns2go.com/Front/N/slides/Nik%20&%20Jay-front.html
kopier det ind i word, og gør det mindre så det passer til det der plastik...

Kommentar
Fra : MarieLind

Dato : 25-08-03 15:59

hvis der er nogen der er interseret kan jeg sende coveret til jer... jeg skal bare ha jeres e-mail addresse....
hilsner Marie