/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kildning/Tickling
Fra : NicklasHansen
Vist : 4273 gange
20 point
Dato : 28-07-06 21:48

Hejsa!

En lille efterspørgsel efter andre kilde-lystne danske mænd og kvinder!

Det virker umiddelbart som om, at det danske marked for kildning er slet udbredt! Det er

i hvert fald i lykkeedes mig at opspore andre interesserede!

Skriv endelig, dersom i deler den samme lille ubemærkede fetish!

Fødder og general kildning af torso, ben og lår. Snart sagt alt, som har den mindste smule

berøring og relation til emnet!! Savner nogle at dele min interesse med :)

Mange kilde-hilsner :) !

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 28-07-06 21:52

hvad med at kille lid på de erogene zoner

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-07-06 22:01

Siden kræver adgangskode.
http://www.wasteland.com/

Her kan du sikkert finde noget, "der kilder sanserne"

http://www.myfreepaysite.com
http://special2.urdx.com/smf/index.php
http://www.fritchy.com/

Men er det sider du ønsker på lige sindede.
Kender jeg ikke nogen.
Ovenstående sider gratis.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 28-07-06 22:02

Det at kilde er vel en lyst som at gøre så mange andre ting. Hvis du synes det er dejligt, er det nok et spørgsmål om at finde en der synes det er lige så dejligt som du synes.

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 28-07-06 23:03

Hej Nicklas

Prøv at søge ligesindede på www.fetish-kontakt.dk eller på www.nannas.dk

Selv nyder jeg kun at kilde, for der igennem at finde erogene zoner, men jeg ved at flere både nyder at give og modtage en rigtig kildetur af dem, som virkelig tager både pusten fra en og styrker konditallet. Pointen er nok en mægtig afslapning som optakt til selve kærlighedsagten, men er jo også en form for dominans

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-07-06 23:54

hej..
hvad er det helt præcist for en slags kildning du er ude efter???
jeg hader for.ex den slags kilden, som man fik i siderne og var ved at blive sindsyg af det...men elsker at blive nussekildet med min hjemmelavede fjerkost til formålet.....
at blive lildet op og ned ad armene og indersiden af lårene.....min venstre side af nakken, den er meget mere følsom end den højre og jeg er ved at dåne, når jeg blir kildet/berørt der....det kan gøremig helt extatisk...
jeg var ikke klar over at det at kilde er en fetish......er der snart noget der ikke er det???
er ikke alt der ikke er gammeldags sex fetish???det mener vi da her at vi også er på nogen områder...altså fetishister..min kæreste er helt klart.....han har det bare med andre ting....
håber du blir glad....
hejsa fra miss.j.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-07-06 00:19

Havde ellers lige siden
men du kan finde den på http://special2.urdx.com/smf/index.php
under lidt af hvert.
Lige før de dør af grin, eller oss kan de bare lide det
da det ikke er almindelig kilden,
men meget PIKANT sådan.
men det skal så vidt, jeg har set,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
GØRES KORREKT
eller giver det ingen mening
men bliver til en gang smidder / smadder
Ville ønske jeg lige havde siden til dig.

Men det er sikkert en af dem, der koster penge.
Men du kan finde siden på de links jeg har givet dig.

Men ikke et svar på OM. og såvidere.
Men bare en side, du kan lære,,,,,,
sådan skal du gøre det

Men som sagt INGEN erfaring,,, herfra/links