/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Billig fastnet søges !!!
Fra : SandraFalk
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 25-07-06 12:05

Vi er flyttet på landet, så langt på landet, at der ikke er så god forbindelse på vores mobil tlf. Tit ringer folk og kan ikke få fat i os, fordi der ingen forbindelse er, og hvis jeg skal ringe skal jeg køre et par kilometer og ringe derfra!! Temmelig irreterende. Jeg har prøvet at skifte mobilabb. til et andet selskab, hvor der skulle være bedre forb. men stadig MEGET RINGE.
Vi bliver nødt til at have en fastnet tlf. når vi er herhjemme..
Men hvad er billigst??
Vi har internet, men det er firma internet, så det kan vi ikke lave om på!
Så vi skal bare have en helt alm. fastnet tlf.. Og vi ringer ik så meget, så det skal helst ikke koste alverden i abonnement..
Håber på hurtigt svar!

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-07-06 12:17

Det må selvfølgelig gerne være det der ip telefoni, forudsat at vi ikke skal skifte internet abb.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 12:26

Brug skype.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-07-06 12:32

hér er min udbyder: www.redspot.dk
og pc´en behøver ikke være tændt

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-07-06 12:39

Vil du uddybe nærmere ang. det der skype..Mvh priser osv...
Jeg kan også lige sige, at jeg er helt ligeglad med om jeg kan rínge billigt eller gratis til udlandet.. Det gør jeg aldrig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 12:55

Søg skype på google og læs videre der.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 12:58
Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-07-06 13:05

Ok tak - det lyder godt bortset fra at der står : "Skype er et lille program, du kan bruge til at ringe gratis over internettet til andre Skype-brugere. " Så kan jeg jo ik bruge det til fx at ringe til lægen osv.??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 13:06

Jo man kan ringe til tasnettelefoner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 13:07

Tag nu og læs hvad der står på siden fra skype.

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-07-06 13:08

Nu læste jeg lidt - det må så være skypeout man bruger - takker for det! Lyder godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-06 14:43

hvis du må have ip-telefoni og er i tvivl - så ville det hjælpe om du fortalte hvilken udbyder der bruges hos dig i og med det jo kan være netop de har et tilbud

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-07-06 15:06

Vi har tdc - men det er firma bredbånd..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-06 15:11

Det er uden betydning, med firmabredbånd.
Muligtvis skal din administrator installere skype.

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-06 17:36

http://www.teleprisguide.dk/

http://www.telepriser.dk/
(Er pt. nede. Har jeg ikke oplevet før, så er nok snart oppe igen

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 25-07-06 18:21

Så er den oppe (se oven for)!

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 25-07-06 18:32

http://www.telio.dk
Du betaler abm. for et år af gangen (første gang 1060,- kr) og så snakker du ellers bare løs.

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 05-08-06 15:41

Tak for svaret stimo1.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 05-08-06 17:12

Velbekomme. :)