/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
CS Server?
Fra : ME.alexander
Vist : 3709 gange
100 point
Dato : 24-07-06 19:17

Heysa, min CS clan har tænkt meget på at købe en server. Det skal være en god en som kan holde til en 5on5 kamp. Den skal være billigst mulig, men stadig kunne det den skal.

Point gives til billigste :P

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 24-07-06 21:54

Prøv en dell server, den billigste skulle nemt kunne klare dine behov, måske skal der lidt mere ram i, men du ved du nok bedst selv hvad det kræver.
vi køre selv noget spil på den slags server, hvor vi nemt kan være 20 på samtidig.
det er nok den billigste løsning du kan finde hvis du skal have en rigtig server.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 24-07-06 23:16

hmm, mente nu mere at leje :P

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 24-07-06 23:25

Du virker ikke særligt seriøs, når du pludselig skriver leje

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 24-07-06 23:30

du virker ikke som om du er venlig nok til at prøve på at svare mig selvom jeg retter mit spørgsmål ind.

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 24-07-06 23:36

så vil jeg vide på vilke primisser du vil leje en server, om det skal være en der står hjemme hos dig eller en der står ude i byen (ved et webhostnings firma) eller hvad det drejer sig om, men husk på du skal som regel selv lave det hele bortset fra at installere styresystem hvis det er ved et webhostnings firma.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 25-07-06 00:04

tjah for eksempel www.game-server.dk tror jeg nok det er, hvis man bestiller til CS, sætter de det op til CS.
Den skal altså stå i byen. men det er heller ikke så svært selv at sætte det hele op.

Accepteret svar
Fra : Pivili

Modtaget 100 point
Dato : 25-07-06 00:28

Prøv http://www.gamelaunch.dk det er nogen rigtigt billige priser de holder sig.

Godkendelse af svar
Fra : ME.alexander

Dato : 23-09-06 10:32

Tak for svaret Pivili.

Kommentar
Fra : Sorentk

Dato : 28-01-09 12:18

Gamelaunch.dk er forholdvis dyre.
Den billigste på markedet pt. er gamehotel. Du kan finde dem på http://www.gamehotel.dk/

Kommentar
Fra : ServerEksperten

Dato : 02-11-09 11:29

Jeg har undersøgt lidt forskellige muligheder og har fundet noget der er helt vildt billigt!!! Det er faktisk gratis! Det er vidst en helt ny side den hedder http://csserver.dk - vi fik vores server gratis!

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 02-11-09 11:54

Gad vide om det stadig er noget der er aktuelt, da spørgsmålet kom for over 2 år siden, jeg tror det ikke

Kommentar
Fra : ServerEksperten

Dato : 02-11-09 12:00

Ah.. Ja det kan jeg godt se!! Jeg har lige oprettet en bruger her på kandu så skal lige sætte mig ordentligt ind i det

Kommentar
Fra : Pivili

Dato : 02-11-09 12:01

er bare ok