/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Digital satelit receiver
Fra : janjuul
Vist : 2429 gange
50 point
Dato : 21-07-06 11:21

Hej............

Jeg er lige ved at købe en Electrovision til mit sommerhus.....til 797kr.med det hele....

Så er spørgsmålet er det er godt køb? og hvad kan man modtage nu til dags??

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-07-06 11:37

Man kan modtage en masse forskellige kanaler fra to forskellige udbydere, Viasat eller Canadigital....såfremt man tegner deres dyre abonnementer...ellers kan du ikke bruge en digitalmodtager til særlig meget.

Priser og forskellige pakkeløsninger på hvilke kanaler, kan du se i de to link

http://www.viasat.dk/main.phtml

http://www.canaldigital.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-06 12:01

Reklamens magt er enorm!
Jeg ville først undersøge de muligheder der er, før jeg ville købe et sådant apperat!
Det er sikkert fremtidssikret, så du er lidt forud for udviklingen, men når det bliver aktuelt, vil du sikkert også kunne købe det til en pris der ligger væsentligt lavere.

Jeg har også prøvet det, at skulle være en af de første med det nyeste; men er blevet mere eftertænksom som en jyde!

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 21-07-06 12:34

Du behøver ikke at abonnere på viasat eller digital for der er masser af gratis FTA kanaler (free to air).

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-07-06 13:09

Citat
Du behøver ikke at abonnere på viasat eller digital for der er masser af gratis FTA kanaler (free to air

Ja
Arabiske, russiske, spanske, o.s.v. .
.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-07-06 15:17

korrekt Dova. Der er masser af gratis kanaler, mne hvem gider at kigge på det. Vi har den store Guldpakke fra Viasat og når smænd ikke at se ret meget men det er da meget dejligt altid at kunne se en god film eller lignende.

Kommentar
Fra : janjuul

Dato : 22-07-06 10:03

Tak..... men det er fordi der "måske" kommer flere tyske lejere, hvis der er tysk tv........og mit spørgsmål gik på, hvilke kanaler der er frit tilgængelige

Mvh.Jan

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 25 point
Dato : 22-07-06 13:36

Jamen så bare vælg den billige da der er rigtig mange gratis tyske kanaler. Det vil i så tilfælde være godt at montere et dobbelt universal- hovede til 1 gr. vest og til 5 gr. øst, så er der et utal af kanaler

Godkendelse af svar
Fra : janjuul

Dato : 23-07-06 11:13

Tak for svaret Fijala.