/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
larm
Fra : mikael63
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 19-07-06 20:52

Jeg har en CPI oliver city 30 scooter.Ringen er fjernet,der er kommet et 45.forrør på og dysen er 64.den kører ca.55km/t,men jeg syntes den larmer for meget,og det generer mig lidt.Hvad kan jeg gøre ved det,for at den larmer mindre,måske som lovlig?
Hilsen mikael63

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-07-06 21:05

Med flere krafter, følger mere støj.
Så der ikke meget at gøre, medmindre den skal køre
langsommere igen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-07-06 00:35

Mon ikke det er fordi den er utæt ved pakningerne.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Bml

Dato : 20-07-06 14:42

Sørg for at de bolte der holder potten og dem holder forrøret og cylinderen sammen er spændt godt nok, de kan godt have det at rasle sig løs en gang imellem - det er sket for mig et par gange.