/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 6103
Fra : Alexx
Vist : 934 gange
20 point
Dato : 18-07-06 18:54

Jeg har købt en Nokia 6103 som jeg gerne vil have låst op.
Jeg har fulgt en guide inde på www.TeKit.dk. Efter jeg havde fulgt guiden gav telefonen mig denne besked "'Kan ikke fortryde begrænsning". Ifølge guiden skal jeg prøve at sætte et SIM-kort i og det har jeg så gjort. Men nu får jeg beskeden " Telefonbegrænsning er slået til" og jeg skal skrive en kode. Men hvilken kode er det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-07-06 19:30

Prøv med 12345

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 30 point
Dato : 18-07-06 19:38

Hej du

beskeden "'Kan ikke fortryde begrænsning".
Betyder at du har forsøgt for mange gange
(telefonen kan IKKE mere låses op med koder )

" Telefonbegrænsning er slået til"
betyder at telefonen er låst

den eneste mulighed du nu har er at finde en unlocker der kan klare opgven med kabel og udstyr

du kan finde en unlocker i nærheden af dig på denne hjemmeside www.find-unlocker.dk

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Godkendelse af svar
Fra : Alexx

Dato : 18-07-06 19:44

Tak for svaret openphone_unlock.