/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Therma Power
Fra : Helle10
Vist : 7993 gange
50 point
Dato : 17-07-06 21:20

Hej, ved at mit spørgsmål er meget i tråd med tidligere stillede, men er der nogen af jer som har nye erfaringer med Therma Power.
De spørgsmål og svar som ligger her er nogle år gamle og jeg ved ikke om produktet har ændret sig

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 60 point
Dato : 17-07-06 22:03

Produktet har ikke ændret sig. Det er ulovligt i Danmark og er farligt at indtage.

At indtage det skidt er at lege med livet.

I forhold til slankekur er det virkningsløst i det, man under alle omstændigheder mindst tager det tabte på igen, når man stopper med "behandlingen"

Hvis du er så overvægtig, at du har brug for medicin til vægttab (her taler vi om ekstrem fedme) så kan du få en recept, en kostvejledning eller måske en henvisning til diætist hos din læge.

Vaxen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-07-06 22:15

Du skal bare glemme alt om Therma Power!!!!! Der er intet der har ændret sig - og hold dig langt væk fra det! Det er koffein og ephedrin der til sammen er en yderst virksom men både fysisk og mentalt meget uheldig blanding!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 17-07-06 22:36

Flash77

I forhold til yderst virksom... Jeg var en af dem, der var på Letigen før det blev forbudt. Problemet med den type medicin er, at det er virksomt i en periode (hvor man også må leve med hidsige bivirkninger), men derefter trapper virkningen lige så stille og roligt ned for helt at forsvinde. Og hvad sker der så? Man bliver lidt tykkere end man allerede var...

Så i mine øjne, er der intet virksomt ved de produkter.... Kun virksomt i forhold til at sætte liv og helbred på spil...

Vaxen

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 18-07-06 07:10

uh, øv men nok forventet. Er nok 10-15 kg for tyk og har købt et glas da siden jeg købte fra virkede helt lovlig og ok.

Har også for mange år siden prøvet Letigen med god virkning, men er meget i tvivl om disse.

På den ene side skulle man ikke mene at kun en pille om dagen skulle være farlig, men på den anden side ved fornuften også godt at der findes mange skrupelløse mennesker, der tænker mere på at tjene penge end på folks helbred

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-07-06 09:05

Jeg kom aldrig op på mere end en pille da jeg var på Letigen. De gav mig en voldsom hjertebanken, som jeg i øvrigt aldrig er sluppet af med. Det er vel knap ti siden, at jeg jeg tog dem...

Så selv en pille pr. dag kan have helbredsmæssige konsekvenser.

Det er noget skidt - det er kun kostomlægning, der dur - desværre...

Vaxen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-07-06 20:39

Jeg har en gang taget RIGTIGT mange af dem - og det er rigtigt som der bliver sagt at virkningen aftager med tiden..... og der er rigtigt mange bivirkninger og de er yderst farlige at tage. Kan kun på det kraftigste fraråde at folk tager dem.... Jeg tog dem for den opkvikkende virkning - men man bliver totalt aggresiv af dem og ens puls bliver fuldstændig vanvittig høj. Tab dig på en naturlig måde!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-07-06 20:41

letigen og therma power minder meget om hinanden - og der er jo en grund til at letigen blev taget af markedet igen...

Godkendelse af svar
Fra : Helle10

Dato : 19-07-06 07:54

Tak for svaret vaxen. Det var pænt af jer begge at hjælpe, men nu var du den første der bød ind. jeg havde nok håbet også at høre lidt positivt, men er der ikke noget at fortælle er det jo lidt svært. Tak

Kommentar
Fra : cordsen123

Dato : 20-07-07 11:22

ja nu er det nok for sent, men så det først idag. Jeg har prøvet produktet, da jeg tidligere prøvede letigen uden problemer. Jeg havde heller ingen problemer med dette overhovedet, men tabte det jeg ønskede, man kan jo prøve et par dage og hvid der ikke sker noget ved det kan man fortsætte elller man kan skrotte dem hvis man mener der er bivirkninger. Det er jo ikke alle der får bivirkninger og vi er jo ikke alle så heldige at man bare kan gøre som alle de hellige hoveder der altid svarer når man gerne vil tabe sig - vi ved jo godt alt det de skriver der er ingen der ved så meget om kost som folk der er for tykke, vi er bare nogle vatnisser som ikke kan klare det.
Held og lykke med vægten uanset hvad du vælger.
cordsen123

Kommentar
Fra : DJ-ICE

Dato : 20-01-09 16:43

Therma power har mange ligheder med Letigen, som blev taget af markedet.
Men i Tyskland, (som er meget mere emsig med deres medicin og bivirkningerne) er Therma power fuldt lovligt, og de kan faktisk købes hos diverse grænse handlere.

Så de kan jo ikke være så farlige igen.
Kan heller ikke altid forstå at folk farer sådan op over den slags medicin, for er der medicin som er farligt og skadeligt for kroppen, så er det penicillin (også kendt som antibiotika), trods det udskriver lægerne det i stor stil!