/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
e.p. svindler med sine point
Fra : karstenBB
Vist : 490 gange
150 point
Dato : 19-12-02 23:55

e.p. svindler helt klart med sine point, da det er umuligt at få så mange point på så kort tid. Han har oprettet sin selv som forskellige brugere og laver så gang på gang et fake spørgsmål med een af disse brugere. e.p. svarer så ganske belejligt på dette spørgsmål (med kommentar selvfølig) og får de point som han så gerne vil ha.

Så vi alle kan se hvor "KLOG" han er ..... men han er en ikke andet end en pjalt i en vandpyt.

Der er også andre brugere der har gjort det trick, men e.p. er helt klart kandidat til ugens politimand. For e.p. opklarer hurtigt hvem der snyder herinde .... ikke e.p.

TYV TROR HVER MAND STJÆLER

og for det ikke skal være løgn, har han også bedt om at blive moderator !!! ja så bliver det da først rigtigt sjovt for så er det som at sætte

ULVEN TIL AT VOGTE FÅR

Hilsen KB

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 20-12-02 00:23

For at understrege det jeg siger kan i bare kigge på e.p. beskidte svar til zonker, der også blev forfulgt fordi han ikke gjorde som "politimanden" e.p. sagde

Hilsen KB

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-12-02 00:32

For satan (undskyld i andre) hvor er jeg dog træt af dig.....
Jeg bruger vel gennemsnitlig 2-4 timer dagligt på at hjælpe brugere på kandu, eksperten, itzonen, foreningen esenet, og så skal man høre på sådan en gang lort....
Af en "mand" der næsten lige er oprettet, har lavet 0 tips, 0 svar osv....syntes jeg det er flot at danne sig meninger, om andre....flot flot

Har jeg trådt dig over tæerne ??
Når du sidder og går gamle spørgsmål igennem for atfinde steder hvor du kan genere mig, og opretter sådan en gang lort som ovenstående så må man jo tro det !!!!!

Hvorfor kan du ikke bruge din oprindelige profil, og komme herind, så kunne det være at jeg kunne tage dig bare lidt alvorlig.....
Jeg har absolut ikke bedt om at blive moderator, sådan en gang fis

Hvad forventer du at få ud af ovenstående......jeg må godt nok have trådt hårdt da jeg ramte dine tæer

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-12-02 00:43

Hvis ikke denne debat er at spilde tiden for andre, er der ingen grund til at klandre Zenta for at være lidt for ivrig m.h.t. links og adresser. Drejer det sig om at være høg over høg.
Vær dog lidt saglig
m.v.h.
rfou

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-12-02 00:45

Tag lige og kik på e.p.'s profil!!!!!!!
Ud fra profilen forstår jeg godt, han scorer mange points. Jeg har såmænd selv været rundhåndet.

Catbody/HC

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-12-02 01:02

Jaja...til dem der ikke lige forstår hvad der sker, så kan de jo tage et kig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/8750
Brugeren BMW_styrer_for_vildt/TulleRulle havde brugt lang tid på at "svindle" sig til point. Formåelet herfor er mig ukendt, men højest sandsynligt for at vise andre hvor "klog" han/hun er eller for at vinde en præmie......
Men det satte jeg så en stopper for

Enig.....jeg kan godt nogen gange være lidt for "politibetjen-agtig" men nåå......jeg tror ikke det er mere end folk kan holde til !!!

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 20-12-02 10:26

Jeg bliver lige nød til at rette dig omkring point-givning i forbindelse med tips. Et til bedømmes af 5 brugere (0 til 5 stjerner) Gennesnittet af deres bedømmese afgør antal af point tippet skal tildeles. Altså er snittet 2 stjerner, gives i snit 20 point for et tip.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-12-02 11:04

Jaja...jeg vil også lige rette lidt...
Tips giver ikke så meget, der er dæleme mange som giver 0 point uanset hvad man skriver...
Og som oftest giver det 1 stjerne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-12-02 11:17

e.p - ved godt det er meget svært når folk lukker sådan en gang l... ud, men hvis jeg i det stille må give dig et råd - så lad være at tage dig af det, jeg for en tager det i hvert fald ikke alvorligt det som vedkommende siger.

Hvad det så må være værd... er sikker på de fleste gamle rotter herinde, finder det fjollet og useriøst, lad os istedet koncentrere os om at hjælpe istedet for bruge tid på det kævl - ikke at en god diskusion er at kimse ad, men dette her indlæg fortjener ikke at man låner det hverken øje eller øre.

( dem der så jager point - kunne jo nok få dem et andet sted - nu da dette indlæg står til 80 point - de to andre indlæg med kun 1 point er nok nemmere at undgå )

den slags dumheder skal ties ihjel slet og ret *S

Glædelig Jul Fnollerpige

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-12-02 12:43

Jeg vil blot (igen) erklære mig helt enig med Fnollerpigen.
Denne multibruger har jeg overhovedet ingen sympati for, bare ærgeligt man skal bruge så meget tid på det :(

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-12-02 12:51

nej alle dem der misbruger pointsystem, har flere profiler og blah blah ... er ikke værd at bruge krudt på - det kan ingen ændre og det halvhjertede forsøg fra Kandu`s side om at "nu skulle der eddermanme andre boller på suppen" er vist gået i sin mor igen - og kan man snyde og opføre sig dumt her - er det fordi forummet tillader det, ergo må vi andre jo bare indordne os derunder og få det til at fungere, og jeg kan faktisk godt lide stedet her - og siger det gerne igen - hvis jeg kommer reelt på "listen" er jeg stolt af det ( fordi jeg ved det betyder jeg har hjulpet nogen ) - det er slet ikke det værd at snyde sig til noget - deraf må man konstatere at når nogen vinder noget herinde - kan de vinde på to måder en fair eller en unfair måde - og kan det lade sig gøre at snyde er det Kandu der giver mulighed derfor.

- Kandu siger så at det er for at højne kvaliteten ( yeah right ) jeg hjælper gerne uden at få en dyt for det, og det ved jeg at de fleste ville gøre herinde, dem der forsvinder er så dem der sagtens kan undværes *S*

Glædelig Jul allesammen og tak for den hjælp jeg selv har fået herinde, og jeg håber jeg osse fremover kan hjælpe nogen .... med noget.

Fnollerpige

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 20-12-02 13:51

Hej

Hvis nu denne nye bruger mener at han kan se at EP efter hans mening har snydt, har han altså lov til at sige sin mening,også selv om han er ny.
EP, er da selv hurtigt ude hvis han føler sig trådt lidt over tæerne, og at der er en anden bruger catbody, der falder i svime over EP` profil, kan jeg ikke bruge til noget, man kan jo skrive man er konge af danmark, hvis det er det man vil, men EP er kommet med mange gode svar ingen tvivl om det, men han har altså også travlt med at rage til sig hvis han kan og vil vist gerne være lidt politiagtig
Så er der denne bedrevidende Hr.srhansen, der vist ikke har megen sympati for nogle andre ham selv.
Kandu ER en god side fordi der er plads til alle, og alle meninger, og sådan håber og tror jeg også Kandu vil lade det være i 2003

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-12-02 15:13

Bantam....denne nye bruger mener ikke jeg har snydt.....denne nye bruger er en "gammel" bruger med ny profil, som hopper fra det ene spørgsmål til det næste for at svine mig til.....3 spg. har han oprettet igår, og så har han også skrevet privat til mig.......

Jeg har det lidt ligesom politikerne der bliver udsat for trusler.....jeg gider sgu ikke mere, når det skal være på denne måde.....men jeg vil da meget snart "deaktivere" e.p.-profilen og oprette en ny, så er man da fri for at høre på øvl om at man ønsker point for at virke klog

Og så lige en lille gentagelse:
kig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/8750
Brugeren BMW_styrer_for_vildt/TulleRulle havde brugt lang tid på at "svindle" sig til point. Formåelet herfor er mig ukendt, men højest sandsynligt for at vise andre hvor "klog" han/hun er eller for at vinde en præmie......
Men det satte jeg så en stopper for

Enig.....jeg kan godt nogen gange være lidt for "politibetjen-agtig" men nåå......jeg tror ikke det er mere end folk kan holde til !!!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 20-12-02 15:28

Hej e.p.

Jeg ved ikke om du har ret i at den nye bruger er "gammel" med ny profil, men jeg ved at DET ER HELT UANSTÆNDIGT hvis nogle brugere ligefrem begynder at chikanere andre brugere privat, det hverken kan eller skal foregå, hvis man er utilfreds med noget eller nogen, kan man benytte dette forum.
Det kan ikke være meningen at DU skal til at oprette dig påny, og hvis du har ret i din påstand grænser det jo til det sygelige.

Med venlig hilsen og god weekend
Bantam

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-12-02 15:30

Nu holder I altså op med al den mudderkastning, det er ved at være lidt for barnligt. Lad dog Kandu styre det de synes der skal styres.
Hvis man er utilfreds eller har mistanke til en eller anden person, f.eks. flere profiler o.s.v., så skriv direkte til Kandu og brok jer der.

mvh
Catbody/HC

NB: jeg tænker på at oprette mig med forskellig profil, alt afhængig af hvilket emne jeg deltager i. )))))

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 20-12-02 16:07

Sjovt sted at spilde sin tid:)..... her vil jeg også gerne spilde min tid (har ikke andet seriøst at lave)

vh. dr_scooter

ps. jeg er faktisk ligeglad med om e.p. snyder eller ej, for hans, svar på de spørgsmål han har svaret på, er faktisk ret gode:) så karstenBB.... FUCK OFF

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-12-02 16:16

*LOL*....tak dr_scooter

Bantam....Du kan også kigge her: http://www.kandu.dk/dk/spg/8750 der er også 2 helt nye brugere som starter deres første inlæg med at kritisere mig samme dag som de er oprettet !!!

Men nå, jeg opretter nu alligevel en ny bruger.....det er jo ikke det samlede antal point der er sjovest.....men det at være hurtig med hjælp og få pointene (lidt ligesom en tak for hjælpen)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-12-02 16:29

e.p - der har du fat i det eneste rigtige ( naaah næsten eneste rigtige der bliver sagt herinde )

e.p skrev :
>>>.....det er jo ikke det samlede antal point der er sjovest.....men det at være hurtig med hjælp og få pointene (lidt ligesom en tak for hjælpen)>>>

især den første del kan jeg tilslutte mig helt og holdent - beklager du finder det nødvendigt p.gr.a sådan en "badebold" ligefrem at skulle lave ny profil - råder dig fortsat som længere oppe i mit indlæg : at ignorere den slags

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-12-02 16:34

Hej E.P.

skriv til kandu.dk og bed dem om at fjerne dette indlæg m.m.
og at dit navn bliver renset for disse beskyldinger som intet har på sig.

mvh.
Dk

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-12-02 18:07

Hej e.p
Jeg vil råde dig straks til at skrive til Kandu,for at få de 3 spørgsmål der er oprettet om din person SLETTET,herinde fra
For længe siden,var der en bruger der i et spørgsmål beskyldte mig og en anden bruger for at være en og samme person,det blev jeg meget harm over,og skrev et brev til kandu om dette,de handlede hurtig og fjernede det oprettede spørgsmål.
Det er simpelthen træls der er sådanne nogle personer herinde,der kun er ude på at ødelægge det for os andre.
Til sidst vil jeg bare slutte af med at sige,at det er fuld lovlig at oprette ligeså mange profiler som man har lyst til herinde,bare der ikke bliver snydt med point.
Så e.p i gang med tastaturet og skriv til Kandu,for at få slettet de 3 spørgsmål og få din navn renset for diverse beskyldninger.
MVH og en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår til alle herinde på Kandu
Brian

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-12-02 19:39

Da jeg som helt ny bruger abonerer på denne kategori, er jeg forbløffet over denne diskussion, og især tonen i den. Især da jeg havde undersøgt sagen og fundet ud af påpegede uheldige eksempel var et spørgsmål i gruppen sexualitet. Det var ovenikøbet besvaret, og besvarelsen vurderet til 5 stjerner.
Det vil sige at både spørger og svarer, har fundet emnet relevant og dermed afsluttet. Og derved burde det have forblevet.
O.K. jeg er ny, og jeg har ikke forstand på point, slægtsforskning og kandu m.m. men jeg meldte mig som bruger fordi jeg troede jeg af den vej, kunne lære noget (det har jeg allerede) jeg kunne få brug for.
Jeg så i et indlæg i aftes, at der allerede er flere "gamle brugere" der er flygtet- hvofor dog mon, og er det måske det der er meningen.
Vi er nok mange der er her for at lære og bede om hjælp, og der er mange der er her for at hjælpe. Og så lader det til at enkelte er her for at profilere og hævde sig selv.
Jeg syntes i hvert fald, at det er skræmmende at min inbakke nu i flere dage har været fyldt med mails om denne uinteressante sag.
Så lad os nu koncentrere os om noget andet, og så se frem til en hyggelig Jul.
Glædelig Jul allesammen
rfou

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-12-02 23:45

Att.: e.p.

Skriv til Kandu for at få de møgspørgsmål oprettet om din person slettet.

Du har bare at bli' her. Kompetent hjælp kan altid bruges.

m v h
HC/Catbody

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 21-12-02 01:22

Syntes nu det er synd for e.p. at han skal bruger 2-4 timer her inde hver dag (FÅ DIG ET LIV) samtidigt med han har 5 børn og et hus at vedligeholde. Det må godt nok være trist for de unger at far sidder så lang tid foran sin PC når han er kommet hjem. For hvis han har et alm job inden for databranchen arbejder han fra 8-17 hver dag så er han hjemme kl 17.30 (hvis han er heldig) så skal der laves mad, (med mindre han lader konen om det alene) så er kl 18.30- 19.00 så er der lige 1 time hvor han kan hygge lidt om sin PC mens børnene ser julekalender inden de skal i seng kl 20.00. Så er konen parat til at sidde og hygge lidt foran tv'et (der ryger lige 3 timer min) når hun så er gået i seng er e.p. på banen med sine 4 timer foran skærmen, og så i seng kl 03.00 ..... stå op igen kl 07.00 osv osv

Det kan da også være at e.p. er arbejdeløs datanørd og ikke kan få et job fordi han er så KLOG. Så bruger han hele dagen på at sidde os svare på spørgsmål for at vinde en ny cykel eller en flaske snaps han kan dele med vennerne nede på bænken..... Så må jeg jo hellere hilse næste gang jeg ser ham på bænken.

Og så gjorde e.p. det sørme igen ...... fik hevet en bruger frem i lyset der efter e.p. mening har snydt med point ..... politibetjenten har været i aktion igen FLOOOOOOT

e.p. skriver:
Enig.....jeg kan godt nogen gange være lidt for "politibetjen-agtig" men nåå......jeg tror ikke det er mere end folk kan holde til !!!

Det ved du da ikke en skid om, hvad folk kan holde til. Hvad blander du dig i det for ? er det fordi du mener du er bedre end andre ? er det fordi du bare ikke kan la' vær' med at rette på folk. Eller er det fordi du skal hævde dig selv IGEN, så alle kan se at e.p. "tør op hvor andre tisser"

Luk dog dine små forskruede øjne eller find dig et andet sted at lege "politibetjent" hvis ikke du kan lade andre brugere være i fred.

I øvrigt har jeg ikke sagt noget om at du ikke besvarer div. spørgsmål ok, men at du har snydt med dine point.... det kan godt være det er en påstand, men mine påstande kan vel være lige så gode som dine .............

KarstenBB

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-12-02 10:56

Her Karsten:

*LOL*

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 150 point
Dato : 27-12-02 02:38

For at provokere lidt skriver jeg dette som et svar, på noget der er skrevet som en påstand eller et oplæg til en debat; men ikke som et spørgsmål der kan besvares. Man kan erklære sig enig eller uenig, og man kan komme frem med egne synspunkter; men hvordan i alverden skal det kunne formuleres som et svar.
Måske således: Iøvrigt foreslår jeg at denne debat afsluttes her, for der kan ikke siges mere fornuftigt om den. Luk den nu, og Du må gerne give points, til en af kommentatorerne for min skyld.
Hilsen rfou

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-12-02 03:45

Rfou - aldrig har jeg været mere enig med nogen om noget ...

Fnollerpige

P.S normalt hænger I jer alle sammen i at man skriver tips i "Tips" og spørgsmål i "Spørgsmål", men efterhånden er det her blevet den rene hønsegård og pegen fingre ad hinanden og det er altså enerverende ad pommern til !!

Den der børnehave KarstenBB og andre starter fortjener absolut slet INGEN opmærksomhed, for det er da for dumt.

Godt Nytår allesammen

Kommentar
Fra : BMW_styrer_for_vildt

Dato : 27-12-02 04:02

Helt enig .... lad os lukke denne debat e.p. og lad være med at starte nye ude i menuen det er bare for DUMT!

Hilsen BMWpigen

Godkendelse af svar
Fra : karstenBB

Dato : 30-12-02 20:56

Lige min pointe ..... igen er e.p. selv ude om at få hug ..... at starte en ny debat ude i menuen DUMT meget DUMT

Hilsen KarstenBB

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 30-12-02 21:01

Een sidste bemærkning fra mig:

KarstenBB er kommet i mit killfilter og bliver fra nu af totalt ignoreret. Måske skulle man starte en kampagne for at få ham blacklistet hos Kandu, men jeg gider ikke spilde krudt på ham mere.

mvh
Catbody