/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
ASP i HTML template
Fra : MAKC
Vist : 320 gange
200 point
Dato : 17-07-06 10:54

Hej alle,
jeg har lavet en HTML template i DW, men du skal jeg tilføje noget asp i editable region, hvordan gør jeg dette og kan det overhovet lade sig gøre se nedenstående kode:

<td valign="top"><!-- TemplateBeginEditable name="MainTekst" -->
<p>Her skal der stå ASP kode eller kald af fil</p>
<!-- TemplateEndEditable --></td>

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 17-07-06 13:11

Ja hvis det er i editable region, så kan du frit tilføje alt det kode du vil på hver enkelt side som skal have denne kode.
Bemærk at ting du skriver i Editable Region, kun er synlig på den enkelte side du skriver det i.

Hvis du skal have tilføjet koden på alle sider som bruger den template, så skal du åpne din template side og tilføje koden i en ikke Editable Region, gemme filen og klikke ja til at opdatere alle sider som bruger templaten. Højre klikke i File vinduet->Edit->Select files eller noget sånt. vælge filer som er ændret inden for den sidste dag-> ok, lad den finde filerne->Tryk på pil for at uploade filerne til serveren.