/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
smykker
Fra : swingpigen
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 14-07-06 22:46

Hej

Er der nogle der ved hvorman kan købe smykker på nettet?
Gerne Chanel, det gør ikke noget om de er ægte eller ej.
Det behøver ikke kun være chanel.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-06 23:03

http://www.netjewellery.com/ lidt af hvert for en mærkevarejæger

Kommentar
Fra : KongeperPigen

Dato : 14-07-06 23:15

www.chanti.dk er der masser af ægte smykker ,men det er ikke " mærkevarer ", dog er der mange søde og flotte smykker til fornuftige priser, du kan også prøve på QXL der kan man jo købe alt, eller hvad med lauritz.com.
Held og lykke

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 15-07-06 00:10

www.trendsaled.dk kan du få stort set ALT af smykker, mærke-tøj og ure til fornuftige priser. Det kan virkelig betale sig at tage et smut derind

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 15-07-06 00:11

www.trendsales.dk kom til at stave det forkert, sorry!

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 16-07-06 10:43

Jeg er selv inde på trendsales men kan ikké rigtigt finde noget lige pt, så ville høre om der var andre muligheder
:D

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 06-08-06 19:27

Hejsa.
Her er min personlige favorit:

www.pink-orchid.dk