/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
valg af grafikkort??
Fra : BergDK
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 13-07-06 16:02

Hej
Har lige bestilt et Asus N6800 512 mb grafikkort hos shg til 1300 kr,men kom så bagefter til at kigge lidt nærmere på et sapphire ati radeon x1600 512 mb som er 300 kr billigere og så var det jeg kom til at tænke på hvilket af disse 2 kort er det bedste?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-07-06 16:13

Understøtter kortene PCI Express?
Og gør dit bundkort også det?

//Kettedk

Kommentar
Fra : BergDK

Dato : 13-07-06 16:36

det er begge agp 8x kort det er også det mit bundkort understøtter

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 13-07-06 17:11

Inde på edbpriser er der 2 indlæg, hvor de giver det dårlig karater, synes bare du skulle vide det.

Jeg kan ikke svarer dig på dit spørgsmål, da jeg overhovedet ikke er inde i ati's system.

Men måske hvis jeg var dig vil jeg gå efter et 7800 gs.

Det er 600 kroner dyrere end dit 6800, men skulle til gengæld være en del bedre.

Jeg ved ikke hvor god din computer er, men når det er en AGP port, så plejer de ikke at være voldsomt god, og hvis det er sagen skulle du måske overveje et 6600 gt, det har jeg selv i min og kan kører ALLE nye spil glat.

Kommentar
Fra : BergDK

Dato : 13-07-06 18:03

jamen når nu vi snakker 6600 vs 6800 så må 6800 da være bedre tænker her på jo højere tal jo bedre?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 13-07-06 18:07

Ja det er også rigtigt, men de siger inde på edbpriser, at netop det kort ikke er så godt til prisen.

Du har slet ikke sagt hvad du vil bruge det til, og hvor god din computer egentlig er

Kommentar
Fra : BergDK

Dato : 13-07-06 18:36

syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen anmeldelse af n6800?? nå men min pc er som følger:
Asus P4c800 motherboard 3,0 ghz
Kingston 1024 mb ddr ram
2 x 120gb harddisk
Hiper 530w psu
sound blaster live 5,1
Creative 3d blaster TI4800 128 mb grafikkort
Plextor dvd brænder
Lite on dvd brænder
jeg skal bruge det nye kort til at spille lidt,grunden til jeg skal have nyt er fordi jeg ikke kan trække det nye hit man

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-07-06 21:45

Jeg hopper af dette spørgsmål nu.

Held og lykke med at finde et grafikkort!

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-07-06 21:46

Som sædvanligt glemte jeg at fjerne fluebenet

Men NU er jeg hoppet af

//Kettedk