/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Kender du Ephidril 600 ?
Fra : ekyt
Vist : 2347 gange
100 point
Dato : 13-07-06 10:56

Hej
Har netop læst om slankepulveret Ephidril 600 i en reklame-annonce i det husstandsomdelte blad "Nyt om boligen". Midlet skulle efter annoncen være helt fantastisk og 100% naturligt. Man skal iflg. annoncen ikke ændre sine madvaner og efter man har opnået det ønskede vægttab skulle man kunne fortsætte sit liv og madvaner uden at tage det tabte på igen. Lyder det ikke lidt for fantastisk?

Vil meget gerne høre om andres erfaringer med det ...... Er lidt skeptisk over at det skal bestilles pr. post ved en adresse i Sverige. Er det overhovedet lovligt her i DK.

Glæder mig til at høre din mening.
EKYT

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-06 11:04

Jeg tror ikke det er lovligt her i Danmark.

Læs denne artikel fra Sverige

http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel_datum.asp?lngCategoryId=1201&lngArticleId=4777

Der undrer man sig også over endnu en "mirakelpille" , hvor firmaet ikke har hjemme i Sverige, men bare en postadresse.

Hvor mon de piller så kommer fra?

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 110 point
Dato : 13-07-06 11:05

Nej, det er ikke lovligt i DK og er et livsfarligt stof, der ligner det forbudte Letigen...

Se denne tråd, der er et par dage gammel:

http://www.kandu.dk/spg90758.aspx

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-06 11:07

Citat
Företaget i utlandet
Företaget Danshop som säljer kapslarna använder sig av en u-postbox i Malmö, vilket visar att företaget har sin verksamhet utanför Sverige. Det innebär att företaget är svårt att nå om man vill reklamera.

Konsumentverket varnar för företaget och dess produkter.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 11:10
Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-06 11:14
Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-07-06 12:16

Nej, ikke igen

Se vaxens link.

Det er sikkert ikke lovligt at sælge i DK, adskillige andre produkter der indeholder det amfetaminlignende stof ephedrin er forbudt grundet de skadelige bivirkninger (har krævet dødsfald, også i DK ).

Det er farligt, er ikke godkendt, der burde være en lov der forbød at fremstille sådan noget lort, og at reklamere for det, for at få godtroende mennesker til at betale en hel masse penge for noget der i bedste fald er virkningsløst, i værste fald livsfarligt.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : ekyt

Dato : 13-07-06 13:05

Tak for svaret vaxen.

Jeg læste dit svar til Sillepigen og jeg synes du har givet hende og ikke mindst jeg noget at tænke over. Du fik endda Sillepigen til at få modet tilbage - super besvarelse.
Derfor her jeg givet dig 5 stjerner.
Mvh. ekyt

Kommentar
Fra : l-majdecki

Dato : 27-07-06 09:41

Nu føler jeg mig lidt dum. Når man virkelig ønsker at tabe sig gør man mange dumme ting, så jeg ha rent faktisk bestilt de er piller før jeg læste det her...
Jeg har også modtaget en postanmeldelse, om at jeg kan hente det på posthuset indefor et bestemt tidsrum ellers returneres det.
Det har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig at gøre. Men nu er jeg bare lidt bange for at der kommer et kravbrev og hvad skal jeg så gøre?

Kommentar
Fra : Zsmiley

Dato : 07-07-08 11:16

Hejsa

Jeg har faktisk bestilt Ephidril 600, og tager dem også.. Jeg begyndte i onsdags. Der står at man taber sig mest den første uge, og indtil videre har jeg ikke tabt mig.. Pillerne indeholder Grøn te, som skal sætte forbrændingen op.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro om disse piller. Jeg vil jo gerne tro at jeg vil tabe mig af dem, men nu må vi se...